کتاب الکترونیکی

اخلاق عدالت کیفری

Ethics Criminal Justice

دانلود کتاب Ethics Criminal Justice (به فارسی: اخلاق عدالت کیفری) نوشته شده توسط «John Kleinig»


اطلاعات کتاب اخلاق عدالت کیفری

موضوع اصلی: جرم شناسی، پزشکی قانونی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: John Kleinig

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

تعداد صفحه: 295

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 978-0-511-38595-7

توضیحات کتاب اخلاق عدالت کیفری

این کتاب درسی به سؤالات اخلاقی اصلی که با سیستم عدالت کیفری – قوه مقننه، مجری قانون، دادگاه ها و اصلاحات – و کسانی که در آن سیستم کار می کنند، به ویژه افسران پلیس، دادستان ها، وکلای مدافع، قضات، هیئت منصفه و افسران زندان، می پردازد. جان کلینیگ مسائل را در چارچوب یک جامعه لیبرال دموکراتیک و زیربنای اخلاقی و قانونی آن تنظیم می کند و آنها را با طیف وسیع و بین المللی مطالعات موردی واقعی نشان می دهد. موضوعات تحت پوشش عبارتند از صلاحدید، مجازات اعدام، تروریسم، عدالت ترمیمی، و ورود مجدد. بحث کلینیگ هم از نظر فلسفی حاد است و هم مبتنی بر واقعیت‌های نهادی است، و دانشجویان را قادر می‌سازد تا به طور مؤثر با سؤالات اخلاقی که هم اکنون و هم در آینده با آن مواجه می‌شوند درگیر شوند – چه به عنوان متخصصان عدالت کیفری و چه به عنوان شهروندان متفکر.


This textbook looks at the main ethical questions that confront the criminal justice system – legislature, law enforcement, courts, and corrections – and those who work within that system, especially police officers, prosecutors, defence lawyers, judges, juries, and prison officers. John Kleinig sets the issues in the context of a liberal democratic society and its ethical and legislative underpinnings, and illustrates them with a wide and international range of real-life case studies. Topics covered include discretion, capital punishment, terrorism, restorative justice, and re-entry. Kleinig’s discussion is both philosophically acute and grounded in institutional realities, and will enable students to engage productively with the ethical questions which they encounter both now and in the future – whether as criminal justice professionals or as reflective citizens.

دانلود کتاب «اخلاق عدالت کیفری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.