کتاب الکترونیکی

MATLAB ضروری برای مهندسان و دانشمندان

Essential MATLAB for Engineers and Scientists

دانلود کتاب Essential MATLAB for Engineers and Scientists (به فارسی: MATLAB ضروری برای مهندسان و دانشمندان) نوشته شده توسط «Brian Hahn – Dan Valentine»


اطلاعات کتاب MATLAB ضروری برای مهندسان و دانشمندان

موضوع اصلی: نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Newnes

نویسنده: Brian Hahn – Dan Valentine

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 449

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 9780750684170 , 0750684178

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب MATLAB ضروری برای مهندسان و دانشمندان

این متن MATLAB را هم به عنوان یک ابزار ریاضی و هم به عنوان یک زبان برنامه نویسی معرفی می کند و به طور مختصر و آسان به پتانسیل و قدرت آن اشاره می کند. با تأکید بر اهمیت رویکرد ساختاریافته برای حل مسئله، متن روشی گام به گام برای طراحی برنامه و توسعه الگوریتم ارائه می دهد. اصول متلب با مثال‌های زیادی از طیف وسیعی از حوزه‌های علمی و مهندسی آشنا و همچنین از زندگی روزمره نشان داده شده است.


This text presents MATLAB both as a mathematical tool and a programming language, giving a concise and easy to master introduction to its potential and power. Stressing the importance of a structured approach to problem solving, the text gives a step-by-step method for program design and algorithm development. The fundamentals of MATLAB are illustrated throughout with many examples from a wide range of familiar scientific and engineering areas, as well as from everyday life.

دانلود کتاب «MATLAB ضروری برای مهندسان و دانشمندان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.