کتاب الکترونیکی

انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom

English L2 Reading: Getting to the Bottom

دانلود کتاب English L2 Reading: Getting to the Bottom (به فارسی: انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom) نوشته شده توسط «Barbara M. Birch»


اطلاعات کتاب انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom

موضوع اصلی: خارجی: انگلیسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Barbara M. Birch

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 213

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780805838992 , 0805838996

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom

این کتاب یک بررسی جامع و اسطوره‌زدایی است که نشان می‌دهد چگونه ویژگی‌های L1 (نظام املایی، واج‌شناسی، صرف‌شناسی) می‌توانند بر خواندن L2 انگلیسی در «پایین» فرآیند خواندن تأثیر بگذارند. این یک بررسی کامل اما بسیار قابل دسترس زبانی/روانی زبانی از پایین ترین سطوح فرآیند خواندن ارائه می دهد. این هم تئوری و هم عملی است. اگرچه روش‌ها و رویکردهایی که در اکثر متون ESL/EFL در مورد خواندن استفاده می‌شود، از بالا به پایین (برگرفته از شناخت) هستند، و توجه کمی به پایین روند خواندن دارند، اما مواردی که در این کتاب به تفصیل در این کتاب توضیح داده شده، زبان محور هستند. . هدف، ایجاد تعادل یا تکمیل (نه جایگزین) رویکردها و متدولوژی های بالا به پایین با گزینه های موثر سطح پایین برای آموزش خواندن انگلیسی است. مفاهیم اصلی زبان‌شناختی و روان‌زبانی در چارچوب کاربرد آن‌ها در تدریس ارائه می‌شوند. انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom استراتژی‌هایی را که خوانندگان زبان‌های دیگر در پاسخ به سیستم‌های نوشتاری خود (چینی، ژاپنی، عربی، عبری، سایر الفباها، یا سیستم‌های الفبای رومی شفاف) با توضیح استراتژی‌هایی که خوانندگان انگلیسی در پاسخ به املای غیرشفاف انگلیسی توسعه می‌دهند، در تضاد است و توضیح می‌دهد که چگونه دیگر استراتژی‌های پردازش سطح پایین برای مورفولوژی L1 و شکل‌گیری کلمه ممکن است به پردازش در زبان کمک کند یا مانع شود. اکتساب خواندن L2 انگلیسی. ایدئولوژی کامل و متعادل خواندن باید به اندازه کافی بزرگ باشد که همه تئوری ها و شیوه های خواندن را در بر بگیرد. به ویژه، باید بتواند آن دسته از محققان و معلمانی را که متوجه می شوند توجه به جزئیات زبان می تواند به دانش آموزان در یادگیری بهتر خواندن کمک کند، در خود جای دهد. بسیاری از معلمان ESL/EFL علاقه مند هستند که روش های موفق تمام زبان خود را با استراتژی های خواندن از پایین به بالا تکمیل کنند، اما مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند. این کتاب این شکاف را پر می کند. برای پژوهشگران خواندن ESL/EFL، مربیان معلم و معلمان، و به عنوان متنی برای دانش آموزان MATESOL، در نظر گرفته شده است، اکثر فصل ها حاوی پیشنهادات عملی هستند که معلمان می توانند آن را در روش های کل زبان برای آموزش خواندن ابتدایی یا متوسط ​​​​ESL/EFL بگنجانند. حروف، تلفظ، آوازهای “هوشمند”، تکواژها، و اکتساب واژگان) به روشی متعادل تر. برای برانگیختن علاقه و افزایش درک مطلب، سوالات بحث و مطالعه پیش از خواندن ارائه شده است. تمرینات پایان فصل به خوانندگان کمک می کند تا مفاهیم را به کار گیرند.


This book is a comprehensive, myth-debunking examination of how L1 features (orthographic system, phonology, morphology) can influence English L2 reading at the “bottom” of the reading process. It provides a thorough but very accessible linguistic/psycholinguistic examination of the lowest levels of the reading process. It is both theoretical and practical.Although the methodologies and approaches taken in most ESL/EFL texts about reading are top-down (cognition driven), and pay scant attention to the bottom of the reading process, those detailed in this book are language driven. The goal is to balance or supplement (not replace) top-down approaches and methodologies with effective low-level options for teaching English reading. Core linguistic and psycholinguistic concepts are presented within the context of their application to teaching.English L2 Reading: Getting to the Bottom clearly explains the strategies that readers of other languages develop in response to their own writing systems (Chinese, Japanese, Arabic, Hebrew, other alphabets, or transparent Roman alphabetic systems) contrasted with an explanation of the strategies that English readers develop in response to the opaque orthography of English, and explicates how other low-level processing strategies for L1 morphology and word formation may aid or hinder processing in English L2 reading acquisition.A complete, balanced reading ideology should be big enough to embrace all reading theories and practices. In particular, it should be able to accommodate those researchers and teachers who find that attention to the details of language can also help students learn to read better. Many ESL/EFLteachers are interested in supplementing their successful whole-language methods with bottom-up reading strategies, but aren’t sure how to do it. This book fills that gap.Intended for ESL/EFL reading researchers, teacher trainers and teachers, and as a text for MATESOL students, most chapters contain practical suggestions that teachers can incorporate into whole language methods to teach beginning or intermediate ESL/EFL reading (letters, pronunciation, “smart” phonics, morphemes, and vocabulary acquisition) in a more balanced way. Pre-reading discussion and study questions are provided to stimulate interest and enhance comprehension. End-of-chapter exercises help readers apply the concepts.

دانلود کتاب «انگلیسی L2 Reading: Getting to Bottom»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.