کتاب الکترونیکی

قوانین گرامر انگلیسی که باید بدانید: نوشتن و صحبت کردن 101 برای مبتدیان، انگلیسی روزانه برای مکالمه دوستانه و درک برنامه های تجاری … برای جلوگیری از خطاهایی که شما را احمق نشان می دهد!

English Grammar Rules You Must Know: Writing & Speaking 101 for Beginners, Daily English for friendly Conversation &Business Applications Understanding ... to AVOID Errors that make you look DUMB!

دانلود کتاب English Grammar Rules You Must Know: Writing & Speaking 101 for Beginners, Daily English for friendly Conversation &Business Applications Understanding … to AVOID Errors that make you look DUMB! (به فارسی: قوانین گرامر انگلیسی که باید بدانید: نوشتن و صحبت کردن 101 برای مبتدیان، انگلیسی روزانه برای مکالمه دوستانه و درک برنامه های تجاری … برای جلوگیری از خطاهایی که شما را احمق نشان می دهد!) نوشته شده توسط «Bradach – Lissie»


اطلاعات کتاب قوانین گرامر انگلیسی که باید بدانید: نوشتن و صحبت کردن 101 برای مبتدیان، انگلیسی روزانه برای مکالمه دوستانه و درک برنامه های تجاری … برای جلوگیری از خطاهایی که شما را احمق نشان می دهد!

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Bradach – Lissie

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

حجم فایل: 397 کیلوبایت

دانلود کتاب «قوانین گرامر انگلیسی که باید بدانید: نوشتن و صحبت کردن 101 برای مبتدیان، انگلیسی روزانه برای مکالمه دوستانه و درک برنامه های تجاری … برای جلوگیری از خطاهایی که شما را احمق نشان می دهد!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید