کتاب الکترونیکی

دایره المعارف روابط عمومی

Encyclopedia of Public Relations

دانلود کتاب Encyclopedia of Public Relations (به فارسی: دایره المعارف روابط عمومی) نوشته شده توسط «Dr. Robert L. Heath»


اطلاعات کتاب دایره المعارف روابط عمومی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sage Publications, Inc

نویسنده: Dr. Robert L. Heath

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 1099

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 9780761927334 , 0761927336

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب دایره المعارف روابط عمومی

دایره‌المعارف روابط عمومی به بررسی تحولات حوزه روابط عمومی می‌پردازد، با نمونه‌هایی از تاریخ که رویدادها، تغییر رویه‌ها و شخصیت‌های کلیدی را که این حرفه را توسعه و گسترش داده‌اند، توصیف می‌کند. این مجموعه دو جلدی اولین و معتبرترین مجموعه از این موضوع است و برای هر کتابخانه ای که در خدمت مشتریان در تجارت، ارتباطات و روزنامه نگاری است، ضروری است. این دایره المعارف چالش های کلیدی پیش روی حرفه روابط عمومی و دست اندرکاران آن، مانند جلب اعتماد و احترام منتقدان و عموم مردم را بررسی می کند. این مجلدات به عمق زیادی در مورد چنین سیاست‌ها و چالش‌های اخلاقی می‌پردازند. انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) تحت یک کد اخلاقی خاص عمل می کند که جزئیات کامل آن در یک پیوست گنجانده شده است.


The Encyclopedia of Public Relations explores the evolution of the Public Relations field, with examples from history describing events, changing practices, and the key figures who developed and expanded the profession. This two-volume set is the first and most authoritative compilation of the subject and is a must-have for any library serving patrons in business, communication, and journalism. The encyclopedia explores key challenges facing the profession of public relations and its practitioners, such as earning the trust and respect of critics and the general public. These volumes go into great depth about such ethical policies and challenges. The Public Relations Society of America (PRSA) operates under a specific code of ethics-full details of which are included in an appendix.

دانلود کتاب «دایره المعارف روابط عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.