کتاب الکترونیکی

مسائل نوظهور در تحقیقات تجاری بین المللی (افق های جدید در تجارت بین المللی.)

Emerging Issues in International Business Research (New Horizons in International Business.)

دانلود کتاب Emerging Issues in International Business Research (New Horizons in International Business.) (به فارسی: مسائل نوظهور در تحقیقات تجاری بین المللی (افق های جدید در تجارت بین المللی.)) نوشته شده توسط «Masaaki Kotabe – Preet S. Aulakh – International Business Research Forum on Emerging Issues in internati»


اطلاعات کتاب مسائل نوظهور در تحقیقات تجاری بین المللی (افق های جدید در تجارت بین المللی.)

موضوع اصلی: کنفرانس ها و سمپوزیوم های بین المللی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Edward Elgar Publishing

نویسنده: Masaaki Kotabe – Preet S. Aulakh – International Business Research Forum on Emerging Issues in internati

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 308

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9781840648362 , 1840648368

توضیحات کتاب مسائل نوظهور در تحقیقات تجاری بین المللی (افق های جدید در تجارت بین المللی.)

دانشمندان برتر در زمینه تجارت بین‌الملل (IB) در این تحلیل جامع از وضعیت فعلی در تحقیقات IB مشارکت دارند. تمرکز این کتاب بررسی وضعیت فعلی تحقیقات تجاری بین‌المللی از روی یک رویکرد مسئله‌محور به جای رویکردهای عملکردی است که در تکامل اخیر این زمینه مشخص بوده است. در ارزیابی وضعیت فعلی و جهت‌گیری‌های تحقیقاتی آتی در زمینه‌های منحصر به فرد تجارت بین‌المللی، این کتاب در سه بخش ساختار یافته است: محیط کلان، تعاملات بین کسب‌وکار و مؤسسات، و رقابت و استراتژی.

سیزده فصل کتاب به موضوعات خاصی (از جمله یکپارچگی منطقه‌ای، جهانی‌سازی فرهنگی و مالی، حفاظت از مالکیت معنوی، روابط محکم با دولت‌ها و آژانس‌های چندجانبه، گروه‌های تجاری، خریدها و اتحادهای بین‌المللی و تأثیر اینترنت می‌پردازد. در مورد تجارت بین‌الملل) و رویکردهای توصیفی و نظری برای درک مسائل معاصر و بالقوه آینده در تحقیقات تجاری بین‌المللی ارائه می‌کند.

دانشمندان، دانشجویان و سیاست گذاران علاقه مند به مسائل تجاری بین المللی، این مجموعه را ابزاری منحصر به فرد و مفید در کار خود می یابند.


Top scholars in the field of international business (IB) contribute to this comprehensive analysis of the current state-of-the-art in IB research. The focus of the book is to examine the current state of international business research from an issue-oriented approach rather than the functional approaches that have been characteristic in the recent evolution of the field. In evaluating the current state and future research directions in areas unique to international business, the book is structured in three parts: the macro-environment, interactions between business and institutions, and competition and strategy.

The thirteen chapters in the book deal with specific topics (including regional integration, cultural and financial globalization, intellectual property protection, firm relations with various governments and multilateral agencies, business groups, international acquisitions and alliances, and the impact of the internet on international business) and provide descriptive and theoretical approaches to the understanding of contemporary and potential future issues in international business research.

Scholars, students and policymakers interested in international business issues will find this collection a unique and useful tool in their work.

دانلود کتاب «مسائل نوظهور در تحقیقات تجاری بین المللی (افق های جدید در تجارت بین المللی.)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.