کتاب الکترونیکی

انتخابات به عنوان فرهنگ عامه در آسیا

Elections as Popular Culture in Asia

دانلود کتاب Elections as Popular Culture in Asia (به فارسی: انتخابات به عنوان فرهنگ عامه در آسیا) نوشته شده توسط «Beng Huat Chua»


اطلاعات کتاب انتخابات به عنوان فرهنگ عامه در آسیا

موضوع اصلی: سایر علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Beng Huat Chua

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 213

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780415425704 , 0415425700

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب انتخابات به عنوان فرهنگ عامه در آسیا

علوم سیاسی متعارف، انتخابات مشروع را به عنوان امور عقلانی به تصویر می‌کشد که در آن رای دهندگان آگاه، نامزدهای انتخاباتی را بر اساس اینکه چگونه اهداف، ایدئولوژی‌ها و سیاست‌های ارائه‌شده به‌طور منسجمی برای منافع شخصی انتخاب‌کنندگان جذاب است، انتخاب می‌کنند. در واقعیت، انتخابات، چه در دموکراسی‌های جهان اول، چه در سیستم‌های مختلف دولتی موجود در آسیا، می‌تواند به‌طور واقع‌بینانه‌تر به‌عنوان رویدادهای فرهنگی تلقی شود که در آن کمپین‌های نامزدها، آگاهانه یا ناآگاهانه شکل می‌گیرند تا به درک و عملکرد فرهنگی جامعه متوسل شوند. رای دهندگان

دوره مبارزات انتخاباتی دوره ای است که در آن توده ها بسیج می شوند تا در طیف وسیعی از فعالیت های فرهنگی شرکت کنند، از اجرای رنگ حزب در رژه های پر سر و صدای موتور سیکلت گرفته تا شرکت در تجمعات سیاسی موافق یا مخالف، یا صرفاً برای سرگرمی. با اجراهای روی صحنه سیاسی و قمار بر روی نتیجه مسابقه. مقاله‌های این کتاب فعالیت‌های انتخاباتی در ۹ کشور آسیایی را از نظر شیوه‌های فرهنگی رایج در هر مکان، از فرهنگ‌های سنتی به‌روز گرفته تا تقلید و کاریکاتور درام‌های تلویزیونی امروزی تحلیل می‌کنند.

در ارائه انتخابات سیاسی به عنوان بیان فرهنگ عامه، این کتاب رفتار انتخاباتی را به عنوان یک عمل فرهنگی معنادار به تصویر می‌کشد. به این ترتیب، این کتاب برای دانشجویان و دانشمندان علوم سیاسی و مطالعات فرهنگی، و همچنین کسانی که علاقه عمومی بیشتری به مطالعات آسیایی دارند، جذاب خواهد بود.


Conventional political science depicts legitimate elections as rational affairs in which informed voters select candidates for office according to how their coherently presented aims, ideologies and policies appeal to the self-interest of the electorate. In reality elections, whether in first world democracies, or in the various governmental systems present in Asia, can more realistically be seen as cultural events in which candidates’ campaigns are shaped, consciously or unconsciously, to appeal to the cultural understanding and practices of the electorate.

The election campaign period is one in which the masses are mobilized to participate in a range of cultural activities, from flying the party colours in noisy motorcycle parades to attending political rallies for or against, or simply to be entertained by the performances on the political stage, and to gambling on the outcome of the contest. The essays in this book analyse electioneering activities in nine Asian countries in terms of popular cultural practices in each location, ranging from updated traditional cultures to mimicry and caricatures of present day television dramas.

In presenting political election as an expression of popular culture this book portrays electoral behaviour as a meaningful cultural practice. As such this book will appeal to student and scholars of political science and cultural studies alike, as well as those with a more general interest in Asian studies.

دانلود کتاب «انتخابات به عنوان فرهنگ عامه در آسیا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.