کتاب الکترونیکی

مصر، تنه درخت: پیامدها

Egypt, Trunk of the Tree: The Consequences

دانلود کتاب Egypt, Trunk of the Tree: The Consequences (به فارسی: مصر، تنه درخت: پیامدها) نوشته شده توسط «Simson Najovits»


اطلاعات کتاب مصر، تنه درخت: پیامدها

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Algora Publishing

نویسنده: Simson Najovits

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 366

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780875862569 , 087586256X , 0875862578 , 0875862012

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب مصر، تنه درخت: پیامدها

ناجوویتس یک فانتزی 2 جلدی درباره فرهنگ باستانی آفریقا نوشته است.
ناجوویتس اسیر الگوی روشنفکری اروپامحور است که آفریقایی ها را خارج از تاریخ بشریت قرار می دهد. بر اساس این پارادایم فکری، مجموعه ای از فرهنگ های آفریقایی باستان، که معمولاً «مصر باستان» نامیده می شود، منشأ خود را در «شرق» داشته است. همچنین ادعا می کند که مصریان منحصر به فرد و مرموز بودند. در چند صفحه اول، آقای ناجوویتس به شدت تلاش می کند تا منبعی برای مصریان بسازد که از منطقه دریاچه های بزرگ در قلب آفریقا جدا شده است. در نهایت بورسیه های شبه او با شکست مواجه می شود….
مصریان به جنوب به عنوان سرزمین اجداد خود نگاه می کردند. اولین سرزمین مقدس جهان در جنوب مصر در قلب آفریقا قرار داشت. اولین حاکم از جنوب آمد.
هر آفریقایی یا هر کسی که با فرهنگ آفریقایی آشنا باشد می‌داند که دین مصری‌ها بسیار شبیه ادیان آفریقایی امروزی است. برای مثال، مفاهیم کا و با را می توان تقریباً در همه جای آفریقای سیاه امروزی یافت! کیهان شناسی آفریقای سیاه و مصر باستان اساساً یکسان است.
هر آفریقایی فوراً متوجه می شود که مدل موی مصری ها توتمیک است. تکیه گاه سر تقریباً در همه جای آفریقا امروزه یافت می شود! سازهای مزرعه یکسان یا بسیار شبیه هستند، آلات موسیقی هم همینطور. هر خواننده ای که در این مورد شک دارد می تواند به سادگی فرهنگ آفریقا را به طور جدی مطالعه کند. C. A. Diop، T.Obenga یا A.M. لام هرکسی که بتواند نوشته های مصریان باستان را به صورت اصلی بخواند، به سرعت به این نتیجه می رسد که جنوب محل منشأ آنها بوده و فرهنگ کاملاً آفریقایی بوده است! آخرین فرعون بومی آفریقایی Nectanebo ll برای فرار از تهاجم ایرانیان به NUBIA گریخت، حدود 324 قبل از میلاد.
جالب است بدانید که تمام علائم هیروگلیف آفریقایی هستند. همه حیوانات و گیاهان در آفریقا یافت می شوند. گاو در بین النهرین ناشناخته بود.
زبان مصر باستان یک زبان آفریقایی سیاه بود که از نظر ژنتیکی با زبان های آفریقایی که امروزه صحبت می شود مرتبط است!! Theophile Obenga و C. A. Diop نشان داده‌اند که زبان مصریان باستان به زبان‌های وولف، دینکا، نوئر و بسیاری دیگر از زبان‌های امروزی مرتبط است. در واقع، بسیاری از نکات مبهم در مورد دستور زبان مصر باستان را می توان با مراجعه به زبان ها و فرهنگ های سیاه آفریقایی مدرن روشن کرد. همین امر در مورد معانی کلمات نیز صادق است.
هیچ زبان‌شناسی با استفاده از روش‌های زبان‌شناختی علمی مدرن نمی‌تواند ثابت کند که زبان مصریان باستان از نظر ژنتیکی با خانواده سامی مرتبط است؛ این کار انجام نشده است، زیرا نمی‌توان آن را انجام داد.
در واقع، زبان مصر باستان تقریباً در هر سطح از ساختار دستوری با زبان سیاه آفریقایی Wolof (که در سنگال صحبت می شود) موافق است!
آقای ناجوویتس دوباره خوانندگان خود را گمراه می کند که می نویسد دکتر دیوپ به سادگی “اعلام می کند” که مصریان باستان سیاه پوست بودند. دکتر دیوپ کتاب ها و مقالات متعددی در مورد تاریخ، فرهنگ و زبان مصر باستان تولید کرده است. این کار زندگی او بود.
ناجوویتس با دقت از پرداختن به شواهد علمی و زبانی و فرهنگی گسترده و محکمی که توسط محققان آفریقایی مانند دکتر سی. در عوض او درگیر حملات ad hominem می‌شود و پیشنهاد می‌کند که دکتر دیوپ ممکن است “کمی نژادپرست” باشد. ما نمی دانیم که آیا خانم دیوپ، یک زن سفیدپوست فرانسوی با آقای ناجوویتس موافق است؟
تلاش برای جدا کردن مصر باستان از ریشه های آفریقایی آن، آقای ناجوویتس را بر آن داشت تا این فانتزی دو جلدی از گمانه زنی های اروپا محور را بر اساس حدس و گمان در مورد یک فرهنگ آفریقایی ایجاد کند که او حداقل آن را درک نمی کند.
اکثر دانشمندان مصرشناسی موافق هستند که مصر باستان را نمی توان به درستی خارج از بافت فرهنگی بومی آفریقایی آن درک کرد.
اگر کسی بخواهد در پارادایم روشنفکری یورومحور باقی بماند و اسطوره‌ها، خیال‌پردازی‌ها، گمانه‌زنی‌ها و عقاید منسوخ اروپا را که واقعیت سیاه آفریقایی و خاستگاه‌های فرهنگی آفریقایی “مصر باستان” را نادیده می‌گیرد، بخواند، پس آقای ناجوویتس فقط نوشته است. کتاب برای شما


Najovits has written a 2 volume fantasy about ancient African culture.
Najovits remains captive to the Euro-centic intellectual paradigm which places Africans outside of human history. According to this intellectual paradigm , the series of ancient African cultures, commonly called “Ancient Egypt”, had its origin in the “East”. It further claims that the Egyptians were , unique and mysterious. In the first few pages, Mr. Najovits struggles desperately to fabricate an origin for the Egyptians that is divorced from the Great Lakes area in the heart of Africa. Ultimately, his pseudo-scholarships fails….
The Egyptians looked to the south as the land of their ancestors. The world’s first Holy Land was far south of Egypt in the heart of Africa. The first ruler came from the south.
Any African, or anyone familiar with African culture would know that the religion of the Egyptians is very much like the African religions of today. For example, the concepts of the ka and the ba can be found almost every where in Black Africa today!The cosmology of black Africa and ancient Egypt are essentially the same.
Any African would instantly know that the hair styles of the Egyptians were totemic. The head rest is found almost everywhere in Africa today! The farm instruments are the the same or very similar, so are the musical instruments. Any reader who doubts this can simply study seriously African culture. See C. A. Diop, T.Obenga or A.M. Lam. Anyone who can read the writings of the ancient Egyptians in the original will quickly come to the conclusion that the South was their place of origin, and that the culture was purely African! The last native African pharaoh Nectanebo ll fled to NUBIA to escape the Persian invasion, c.324 bc.
It is interesting to note that all the hieroglyphic signs are African. All the animals and plants are found in Africa. The ox was unknown in Mesopotamia.
The language of ancient Egypt was a Black African language,genetically related to African languages spoken today!! Theophile Obenga and C. A. Diop have demonstrated that the language spoken by the ancient Egyptians is related wolof, Dinka,Nuer,and many other modern day languages. In fact, many unclear points concerning ancient Egyptian grammar can be clarified by refering to modern Black African languages and cultures. The same is true of word meanings.
No linguist, using modern scientific linguistic methods, can demonstrate that the language of the ancient Egyptians is genetically related to the Semitic family;it has not been done because it can not be done.
In fact, the ancient Egyptian language agrees with the black African language Wolof(spoken in Senegal)on just about every level of the grammatical structure!
Mr. Najovits again misleads his readers when he writes that Dr. Diop simply “declares” that the ancient Egyptians were black. Dr. Diop has produced numerous books and articles on the history,culture and language of ancient Egypt. It was his life’s work.
Najovits carefully avoids tackling the massive and solid scholarly linguistic and cultural evidence produced by African scholars such as Dr. C. A. Diop. Instead he engages in ad hominem attacks, suggesting that Dr. Diop may be “a little racist”. We wonder if Mrs Diop, a white French woman would agree with Mr. Najovits.
The attempt to separate ancient Egypt from its African origins has led Mr. Najovits to create this 2 volume fantasy of Euro-centric speculation upon speculation on an African culture that he does not understand in the least.
Most scholars of Egyptology agree that ancient Egypt can not be properly understood outside of its indigenous African cultural context.
If one wants to stay well within the euro-centric intellectual paradigm and read heart warming Eurocentic myths,fantasies,speculations and outdated opinions that ignores the black African reality and African cultural origins of “Ancient Egypt”, then Mr. Najovits has written just the book for you.

دانلود کتاب «مصر، تنه درخت: پیامدها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.