دانلود کتاب Educational Algebra (به فارسی: جبر آموزشی) نوشته شده توسط «Filloy E. – Puig L. – Rojano T.»
اطلاعات کتاب جبر آموزشی
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Filloy E. – Puig L. – Rojano T.
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 301
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0387231587 , 038724039X , 0387242511 , 0387242635
توضیحات کتاب جبر آموزشی
با توجه به ماهیت انتزاعی آن و صلاحیت بسیار نحوی مورد نیاز استفاده از جبر نمادین، تحقیق در مورد آموزش و یادگیری آن باید بر رویکردهایی تکیه کند که شامل مفاهیم نشانهشناختی و تحلیلهایی است که تاریخ ایدههای جبری را به یاد میآورد. جبر آموزشی: یک رویکرد نظری و تجربی به دیدگاهی نظری در مورد مطالعه جبر مدرسه می پردازد که در آن هر دو مؤلفه (نشانه شناسی و تاریخ) رخ می دهد. این دیدگاه برخلاف مدلهای نظری عمومی است، زیرا اجزایی را برای طراحی چارچوبهای محلی برای تحلیل نظری ارائه میکند. طراحی روششناختی امکان تفسیر پدیدههای خاص و گنجاندن شواهدی را که در درمانهای عمومیتر گنجانده نشدهاند، در چنین چارچوبهای تفسیری میدهد. چنین پدیدههایی مشاهده میشود که در موضوعاتی که مطالعه جبر نمادین را آغاز میکنند، شامل تولید سیستمهای نشانههای شخصی در سطح متوسط یا سطح قبل از سیستم نشانههای ریاضی است که باید آموخته شود. رشتههایی مانند زبانشناسی، منطق. ، روانشناسی زبان شناسی، نشانه شناسی، روانشناسی شناختی عمومی، روانشناسی ریاضی، معرفت شناسی ریاضی، تاریخ ریاضیات، و دیگران در مورد موضوعات مشابهی که آموزش ریاضی به آنها پرداخته است، تحقیق کرده اند و نتایج خود را در چارچوب رشته های مربوطه خود بازتعریف کرده اند. به طور خاص، نظریه پردازان در زبان شناسی، پردازش اطلاعات و آموزش ریاضی کار مهمی در مورد مفهوم کد انجام داده اند. امروزه، این مفهوم یک عنصر کلیدی برای تفسیر ایده بازنمایی در مدلهای توضیحی جدید مشکلات شناختی است که توسط رویکردهای آموزشی جایگزین، از جمله آنهایی که شامل یک محیط فنآوری میشوند، قرار میگیرند. علاوه بر این، روانشناسی و هوش مصنوعی در مدلهای رویهای تواناییهای انسانی قصد دارند توضیح دهند که چگونه و چرا کاربران زبان ریاضی به طور طبیعی و معمول در رویههای نحوی اشتباه میکنند. دیدگاه در مورد “معنا در حال استفاده” نسبت به “معنای رسمی”. بخش عمده ای از این رویکردها و سایر رویکردها با ماهیت مشابه منجر به تمرکز بر شایستگی به جای فعالیت کاربر با زبان ریاضی شده است. چنین تغییر دیدگاه پیامدهای اساسی بر روش مطالعه زبان ریاضی دارد. اساساً گرامر – سیستم رسمی انتزاعی – و عمل شناسی – اصول استفاده از زبان – حوزه های مکمل در این جلد هستند. هر دو مربوط به مدلهای آموزشی متفاوتی هستند، چه جدید و چه سنتی، که برای کمک به دانشآموزان برای تبدیل شدن به کاربران شایسته جبر استفاده میشوند. به همین دلیل، جبر آموزشی: یک رویکرد نظری و تجربی مورد توجه محققان و دست اندرکاران حوزه آموزش ریاضیات خواهد بود.
Given its abstract nature and the highly syntactical competence required by the use of symbolic algebra, research on its teaching and learning must rely on approaches that include semiotic concepts and analyses that recall the history of algebraic ideas, among others. Educational Algebra: A Theoretical and Empirical Approach deals with a theoretical perspective on the study of school algebra, in which both components (semiotics and history) occur. This perspective runs opposite to general theoretical models, since it submits components for the design of local frameworks for theoretical analysis. The Methodological design allows for the interpretation of specific phenomena and the inclusion, within such interpretative frameworks, of evidence not included in more general treatments. Such is the case of phenomena observed in subjects who are initiating the study of symbolic algebra, involving the production of personal sign systems at the intermediate level or the level previous to the mathematical sign system which is to be learned.Disciplines such as Linguistics, Logic, Psycholinguistics, Semiotics, general Cognitive Psychology, Mathematics Psychology, Mathematics Epistemology, History of Mathematics, and others have carried out research on the same topics approached by Mathematics Education and have redefined their results within the framework of their respective fields. Specifically, theorists in Linguistics, Information Processing and Didactics of Mathematics have done important work on the notion of code. Today, this notion is a key element to interpreting the idea of representation in the new explanatory models of cognitive problems placed by alternative teachingapproaches, including those involving a technological environment. Additionally, Psycholinguistics and Artificial Intelligence in procedural models of human abilities have intended to explain how and why users of mathematical language naturally and commonly make mistakes in syntactical procedures.Educational Algebra: A Theoretical and Empirical Approach adds to previous developments with priority given to a pragmatic perspective on “meaning in use” over “formal meaning”. The bulk of these approaches and others of similar nature have lead to a focus on competence rather than on a user’s activity with mathematical language.Such a shift in perspective has fundamental implications on the way mathematical language is studied. Essentially, Grammar-the abstract formal system-and Pragmatics-the principles of the use of language-are complementary domains in this volume. Both are related to different teaching models, whether new or traditional, used in helping students to become competent users of Algebra. Because of this, Educational Algebra: A Theoretical and Empirical Approach will be of interest to researchers and practitioners within the mathematics education field.
دانلود کتاب «جبر آموزشی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین
(@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.