کتاب الکترونیکی

Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bug, and One Quest for Transcendent Software

Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bugs, and One Quest for Transcendent Software

دانلود کتاب Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bugs, and One Quest for Transcendent Software (به فارسی: Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bug, and One Quest for Transcendent Software) نوشته شده توسط «Scott Rosenberg»


اطلاعات کتاب Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bug, and One Quest for Transcendent Software

موضوع اصلی: برنامه نويسي

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crown

نویسنده: Scott Rosenberg

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 393

حجم کتاب: 50 مگابایت

کد کتاب: 9781400082469 , 1400082463

توضیحات کتاب Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bug, and One Quest for Transcendent Software

تمدن ما بر روی نرم افزار اجرا می شود. خیلی بیشتر از آن چیزی که بیشتر مردم درک می کنند، در همه ی شکاف های زندگی ما نفوذ کرده است. در وسایل آشپزخانه و ماشین ها، اسباب بازی ها و ساختمان های ما وجود دارد. دفاع ملی ما، تجارت و بانک های ما، انتخابات و رسانه های خبری ما، فیلم های ما و شبکه های حمل و نقل ما – مواد زندگی روزمره ما از رشته های شکننده کدهای کامپیوتری آویزان است. و ما برای این شکنندگی هزینه می کنیم. FBI، FAA، IRS – هر کدام در تلاش برای ساختن سیستم‌های نرم‌افزاری جدید بر روی سنگ‌ها سقوط کرده‌اند. بخش خصوصی خیلی بهتر عمل نمی کند. بر اساس یک مطالعه، خطاهای نرم افزاری سالانه حدود 59.5 میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده خسارت وارد می کند. هرگز در طول تاریخ ما به طور کامل به محصولی وابسته نبوده ایم که تعداد کمی از آنها بدانند چگونه آن را خوب بسازند. ما نمی توانیم تضمین کنیم که آن را به موقع یا با بودجه تولید خواهیم کرد. ما نمی توانیم تضمین کنیم که به طور قابل اعتماد کار خواهد کرد. ما حتی نمی توانیم تضمین کنیم که آن کاری را که ما می خواهیم انجام دهد. با این حال، ما نیز نمی‌توانیم آن را رها کنیم: نرم‌افزاری که ما را ناامید می‌کند و ما را آزار می‌دهد، ما را با وعده‌های راه‌های بیشتر، سریع‌تر و بهتر برای کار و زندگی مجذوب می‌کند. چرا ما نمی توانیم برنامه های کامپیوتری را به روشی که پل می سازیم بسازیم؟ این کار هنر است یا علم؟ چرا ملاقات ذهن انسان و منطق ماشین اینقدر خائنانه است؟ DREAMING IN CODE به دنبال پاسخ به این سؤالات است. DREAMING IN CODE با ترکیب گزارش‌دهی، تحقیق، و روزنامه‌نگاری توضیحی عمیق، داستان پنهان ساخت نرم‌افزار، ناامیدی‌ها و مستی‌های آن را بیان می‌کند. این داستان درباره گروهی از مردان و زنان است که یک بار دیگر شانه های خود را روی تخته سنگ می گذارند و آن را از تپه بالا می برند و در تلاش برای ساختن چیزی مفید، غنی و ماندگار هستند. چندلر، پروژه ای که در ادامه کتاب آمده است، یک مدیر اطلاعات شخصی است که رایگان خواهد بود، بر روی همه پلتفرم ها اجرا می شود و با نوآوری های ظریف، Outlook غالب اما به طرز غم انگیزی ناکافی مایکروسافت را به چالش می کشد. این یک پروژه منبع باز است، به این معنی که کار و کد همه عمومی است، در اینترنت، برای هر کسی که می تواند مطالعه کند یا در آن مشارکت کند. با این حال، چالش‌هایی که با آن مواجه است، همان چالش‌هایی است که لشکر برنامه‌نویسان مایکروسافت در تلاش برای تولید آخرین نسخه ویندوز با آن‌ها مواجه هستند، یا اینکه نوجوان نوجوان روزانه با آن‌ها در تلاش است تا چیزی جالب برای وب‌سایت خود بسازد. به نظر می رسد برنامه نویسی به همان اندازه که شبیه ساختن یک فیلم است، شبیه ساختن یک پل است. ریاضیات و الگوریتم‌ها دخیل هستند، اما همکاری و انگیزه، آرامش و فاجعه نیز وجود دارد. مبارزه با انتزاع کد وجود دارد و با خصلت‌های انسان‌ها دست و پنجه نرم می‌کند – کسانی که برنامه را می‌سازند و همچنین کسانی که در نهایت از آن استفاده خواهند کرد. نزدیک به ربع قرن پیش، کتاب روح یک ماشین جدید اثر تریسی کیدر هزاران خواننده را با دنیای مخفیانه صنعت فناوری آشنا کرد. امروز ما در دنیای جدید و درخشان زندگی می کنیم که سوژه های Kidder به خلق آن کمک کرده است و می خواهیم بدانیم چرا هنوز اینقدر آشفته است. با پرسیدن “چرا ساختن نرم افزار خوب اینقدر سخت است؟” و وقایع برخی از رویاهای بهبود آن، DREAMING IN CODE پنجره ای به عصر اطلاعات و خودمان ارائه می دهد.


Our civilization runs on software. Far more than most people understand, it has seeped into every cranny of our lives. It is in our kitchen gadgets and cars, toys and buildings. Our national defense, our businesses and banks, our elections and our news media, our movies and our transportation networks – the stuff of our daily existence hangs from fragile threads of computer code. And we pay for that fragility. The FBI, the FAA, the IRS – each has crashed on the rocks as it has tried to build new software systems. The private sector doesn’t do much better. Software errors cost the U.S. economy about $59.5 billion annually, according to one study. Never in history have we depended so completely on a product that so few know how to make well. We can’t guarantee that we will produce it on time or on budget. We can’t guarantee that it will work reliably. We can’t even guarantee that it will do what we want it to do. Yet we can’t give it up, either: The software that frustrates and hogties us also enthralls us with promises of more, faster, better ways to work and live. Why can’t we build computer programs the way we build bridges? Is this work art or science? Why is the meeting of human mind and machine logic so treacherous? DREAMING IN CODE seeks to answer these questions. Combining fly-on-the-wall reporting, research, and in-depth explanatory journalism, DREAMING IN CODE tells the hidden story of the making of software, its frustrations and intoxications. This is a story about a group of men and women setting their shoulders once more to the boulder of code and heaving it up the hill, struggling to make something useful and rich and lasting. Chandler, the project the book follows, is a personal information manager that will be free, will run on all platforms, and will challenge the dominant but woefully inadequate Microsoft Outlook with elegant innovations. It’s an open-source project, which means the work and the code is all public, on the Internet, for anyone to study or contribute to. Yet the challenges it faces are the same ones that Microsoft’s legions of programmers face as they try to crank out the latest version of Windows, or that your everyday teenage geek faces as he tries to build something cool for his website. Programming, it turns out, is as much like making a movie as it is like building a bridge. There’s math and algorithms involved, but there’s also collaboration and motivation, serendipity and calamity. There’s wrestling with the abstraction of code and there’s wrestling with the quirks of human beings – those making the program as well as those who will ultimately use it. Nearly a quarter century ago, Tracy Kidder’s The Soul of a New Machine introduced thousands of readers to the arcane universe of the technology industry. Today we live in the gleaming new world Kidder’s subjects helped create and we want to know why it’s still such a mess. By asking “Why is making good software so hard?” and chronicling some dreams of making it better, DREAMING IN CODE offers a window into both the information age and ourselves.

دانلود کتاب «Dreaming in Code: Two Dozen Programmers, Three Years, 4,732 Bug, and One Quest for Transcendent Software»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.