کتاب الکترونیکی

درام و برنامه درسی: غول پشت در

Drama and Curriculum: A Giant at the Door

دانلود کتاب Drama and Curriculum: A Giant at the Door (به فارسی: درام و برنامه درسی: غول پشت در) نوشته شده توسط «John O’Toole – Madonna Stinson – Tiina Moore (auth.)»


اطلاعات کتاب درام و برنامه درسی: غول پشت در

موضوع اصلی: هنر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Netherlands

نویسنده: John O’Toole – Madonna Stinson – Tiina Moore (auth.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 222

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1402093691 , 9781402093692

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب درام و برنامه درسی: غول پشت در

این کتاب که توسط دست اندرکاران/نظریه پردازان درام نوشته شده است، به بررسی انتقادی تاریخچه مشترک طولانی، پیچیده و مبهم درام (و تئاتر) و آموزش، رسمی و غیررسمی می پردازد. گستره وسیع، شخصیت‌های تاریخی و معاصر کلیدی و تأثیرات آن‌ها بر تمرین‌های آموزش نمایش را شامل می‌شود، از جمله جنبش «گفتار و نمایش»، نمایشنامه و تئاتر در آموزش، نمایش درمانی و روان‌درام، و اشکال نوظهور مانند تئاتر کاربردی. این کتاب در سفر خود از طریق بازی در سال‌های اولیه تا نمایش روی صحنه، چهار پارادایم هدف درام را شناسایی و توضیح می‌دهد: برای زبان، برای توسعه، به عنوان آموزش و به عنوان هنر. این نشان می‌دهد که چگونه این‌ها به روش‌های بسیار پیچیده‌ای در هم تنیده می‌شوند تا انواع مختلف یادگیری را برای زمینه‌های مختلف فراهم کنند، و چگونه گاهی اوقات در عمل و تئوری در هم پیچیده می‌شوند، در تلاش‌های مداوم دست اندرکاران نمایش و تئاتر برای تثبیت نمایش در برنامه درسی و حفظ آن. آنجا.


Written by drama practitioners/theorists, this book critically investigates the long, complex and ambivalent shared history of drama (and theatre) and education, formal and informal. The broad sweep takes in key historical and contemporary figures and their influences on drama education practice, including the ‘speech and drama’ movement, drama- and theatre-in-education, drama therapy and psychodrama, and emergent forms such as Applied Theatre. In its journey through play in the early years to the play on the stage, the book identifies and explains drama’s four paradigms of purpose: for language, for development, as pedagogy and as art-form. It shows how these interweave in highly intricate ways to provide different kinds of learning for different contexts, and how they sometimes become tangled in practice and theory, in the constant efforts of drama and theatre practitioners to get drama established in the curriculum, and keep it there.

دانلود کتاب «درام و برنامه درسی: غول پشت در»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.