کتاب الکترونیکی

استراتژی های تلویزیون دیجیتال: چالش ها و فرصت های تجاری

Digital Television Strategies: Business Challenges and Opportunities

دانلود کتاب Digital Television Strategies: Business Challenges and Opportunities (به فارسی: استراتژی های تلویزیون دیجیتال: چالش ها و فرصت های تجاری) نوشته شده توسط «Alan Griffiths»


اطلاعات کتاب استراتژی های تلویزیون دیجیتال: چالش ها و فرصت های تجاری

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Alan Griffiths

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 107

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 9780333992951 , 0333992954

توضیحات کتاب استراتژی های تلویزیون دیجیتال: چالش ها و فرصت های تجاری

در بریتانیا، آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر، مخاطبان تلویزیون و درآمدهای تبلیغاتی در حال کاهش است. همزمان تلویزیون دیجیتال و مدل های جدید در حال ظهور هستند. این کتاب به اختراع مجدد تلویزیون می پردازد و به بسیاری از سوالات اساسی در مورد آینده این صنعت بی ثبات پاسخ می دهد.


In Britain, America, and many other countries, television audiences and advertising revenues are declining. At the same time digital television and new models are emerging. This book looks at the reinvention of television, and answers many essential questions about the future of this fickle industry.

دانلود کتاب «استراتژی های تلویزیون دیجیتال: چالش ها و فرصت های تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.