دانلود کتاب Digital Experience Design: Ideas, Industries, Interaction (به فارسی: طراحی تجربه دیجیتال: ایده ها، صنایع، تعامل) نوشته شده توسط «Linda Leung»
اطلاعات کتاب طراحی تجربه دیجیتال: ایده ها، صنایع، تعامل
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Intellect Ltd
نویسنده: Linda Leung
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 130
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 184150209X , 9781841502090
توضیحات کتاب طراحی تجربه دیجیتال: ایده ها، صنایع، تعامل
لیندا به طرز ماهرانهای مجموعهای بسیار خواندنی و بسیار آموزنده از روایتها را که با مشاوران و طراحان مختلفی که در حال حاضر در زمینه طراحی تجربه کار میکنند، تالیف کرده است.
طراحی تجربه چیست؟ استفاده مؤثر از فناوری چندرسانه ای دیجیتال و ادغام پیشینه های دیگر مانند آموزش، علوم بهداشتی، سینما، تلویزیون، هنرهای زیبا و معماری برای ایجاد محیط های همه جانبه برای مخاطبان خاص است.
در سرتاسر فصلها با برخی از روشهای بین رشتهای طراحی بسیار شهودی از ترجمه تولید هنری و سینمایی به «تجربههای چند رسانهای» گرفته تا کشف روشهایی برای طراحی محتوای مؤثر با هدف افراد دارای ناتوانیهای ذهنی ارائه میشود. فصل به کارگیری قدرت داستان گویی در فیلم برای طراحی، ایده های درخشانی را برای درگیر نگه داشتن کاربران، با استفاده از مفاهیم نظری اشکال خطی و غیرخطی داستان گویی ارائه می کند.
هنرمند ممکن است راهحلهای عملی برای جذب مخاطب خود به مفاهیم انتزاعی و تفکر جانبی بیابد. طراح وب میتواند جنبههای معماری، اهمیت طراحی صدا و تکنیکهای سینمایی را در هنگام طراحی تجربیات آنلاین حسی در نظر بگیرد.
فصل لیندا و سارا گلدشتاین در مورد طراحی سایتهای محتوای تولید شده توسط کاربر، مطالب زیادی برای تفکر ارائه میکند. چرا برخی از سایت ها بیشتر از سایرین دوباره بازدید می شوند؟
دانشآموزان، متخصصان وب و مدرسان رسانههای تعاملی این حجم را آموزنده، الهامبخش و منبع ارزشمندی برای مطالعه بیشتر خواهند یافت.
بررسی © Jade Ashcroft 2009
What is Experience Design? It is the effective use of digital multimedia technology and integrating other backgrounds such as education, health sciences, cinema, television, fine art, and architecture, to create immersive environments for specific audiences.
Throughout the chapters we are presented with some highly intuitive cross disciplinary methods of design ranging from the translation of Art and Cinematic production into multimedia “experiences”, to the exploration of methods for designing effective content aimed towards those with intellectual disabilities. The chapter on harnessing the power of storytelling in film for design presents some brilliant ideas for keeping users engaged, utilising the theoretical concepts of linear and non linear forms of storytelling.
The artist may find practical solutions on how to entice their audience into consideration of abstract concepts and lateral thinking. The web designer can consider incorporating facets of architecture, the importance of sound design and cinematic techniques when designing sensory oriented online experiences.
Linda and Sarah Goldstein’s chapter offers plenty of food for thought concerning the design of user generated content sites. Why are some sites more frequently re-visited than others?
Students, web practitioners and Tutors of Interactive Media will find this volume informative, inspirational and a valuable resource for further study.
Review ©Jade Ashcroft 2009
دانلود کتاب «طراحی تجربه دیجیتال: ایده ها، صنایع، تعامل»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.