دانلود کتاب Digital Color Management: Principles and Strategies for the Standardized Print Production (به فارسی: مدیریت رنگ دیجیتال: اصول و استراتژیها برای تولید چاپ استاندارد) نوشته شده توسط «Jan-Peter Homann (auth.)»
اطلاعات کتاب مدیریت رنگ دیجیتال: اصول و استراتژیها برای تولید چاپ استاندارد
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Jan-Peter Homann (auth.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 204
حجم کتاب: 36 مگابایت
کد کتاب: 9783540671190 , 3540671196
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت رنگ دیجیتال: اصول و استراتژیها برای تولید چاپ استاندارد
این کتاب مدیریت رنگ را برای تولید چاپ با تمرکز بر اجرای استانداردهای جداسازی، اثبات نرم، اثبات قرارداد، تحویل دادهها و چاپ شرح میدهد.
اصول و استراتژیها بر روی تنظیم هستند. فرآیندهای مدیریت رنگ مستقل از فروشنده را افزایش دهید که به راحتی با برنامه های کاربردی پیشرو از جمله قابل تحقق است. Adobe، AGFA، GMG، Heidelberg، Kodak و X-Rite.
نویسنده با یک مفهوم گرافیکی منحصر به فرد توضیح می دهد که چگونه استانداردهای مختلف مانند ISO 12647، SWOP، GRACOL، G7، فرمت پروفایل ICC و PDF/X مناسب با هم.
او نکات اصلی را برای تنظیم مدیریت رنگ و کنترل کیفیت از خریدار چاپ بر روی عکاسی، نمایندگی و پیش چاپ به چاپگر شرح می دهد. این کتاب تمرکز زیادی بر ارتباط بین خریدار چاپ، عکاس، آژانس، پیش از چاپ و چاپگر دارد. بر اساس بهترین شیوه در ارتباطات، مراحل مهم برای کنترل کیفیت داده های دیجیتال، اثبات قراردادها و چاپ ها را توضیح می دهد.
“این کتاب عالی که اکنون برای اولین بار به زبان انگلیسی در دسترس است، بینش و عملی ارائه می دهد. مشاوره در تمام زمینههای مدیریت رنگ ICC. و همچنین ارائه جزئیات در مورد کاربرد جریانهای کاری هنرهای گرافیکی، زمینهای برای تئوری رنگ فراهم میکند که حتی با تجربهترین افراد در این زمینه نیز مفید خواهند بود.” پل شرفیلد، مشاور اسب گمشده
The book describes color management for the print production with a focus on implementing standards for separation, soft proof, contract proof, data delivery and printing.
The basics and strategies are targeted at setting up vendor-independent color management workflows which can easily be realized with leading applications from e.g. Adobe, AGFA, GMG, Heidelberg, Kodak and X-Rite.
The author explains with a unique graphical concept how different standards such as ISO 12647, SWOP, GRACoL, G7, ICC profile format and PDF/X fit together.
He describes the main points for setting up color management and quality control from the print buyer over photography, agency and pre-press to the printer. The book has a strong focus on communication between print buyer, photographer, agency, pre-press and printers. Based on the best practice in communication it explains the important steps for quality control for digital data, contract proofs and prints.
“This excellent book, now available in English for the first time, offers an insight and practical advice on all areas of ICC color management. As well as offering details on the application of graphic arts workflows, it provides a background to color theory that even the most experienced in this area will find useful.” Paul Sherfield, The Missing Horse Consultancy
دانلود کتاب «مدیریت رنگ دیجیتال: اصول و استراتژیها برای تولید چاپ استاندارد»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.