دانلود کتاب Designing Software Product Lines with UML: From Use Cases to Pattern-Based Software Architectures (به فارسی: طراحی خطوط تولید نرم افزار با UML: از موارد استفاده تا معماری نرم افزار مبتنی بر الگو) نوشته شده توسط «Hassan Gomaa»
اطلاعات کتاب طراحی خطوط تولید نرم افزار با UML: از موارد استفاده تا معماری نرم افزار مبتنی بر الگو
موضوع اصلی: برنامه نويسي
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Hassan Gomaa
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 736
حجم کتاب: 20 مگابایت
کد کتاب: 9780201775952 , 0201775956
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب طراحی خطوط تولید نرم افزار با UML: از موارد استفاده تا معماری نرم افزار مبتنی بر الگو
“طراحی خطوط تولید نرم افزار با UML به خوبی نوشته شده، آموزنده است و به موضوع بسیار مهمی می پردازد. این کمک ارزشمندی به ادبیات در این زمینه است و راهنمایی های عملی را برای معماران و مهندسان نرم افزار ارائه می دهد.” –آلن براون مهندس برجسته، نرمافزار منطقی، گروه نرمافزار IBM “فرایند Gomaa و برنامههای افزودنی UML به تیمهای توسعه اجازه میدهد تا بر توسعه ویژگیمحور تمرکز کنند و مبنایی برای بهبود سطح استفاده مجدد در تلاشهای توسعه نرمافزار متعدد فراهم کنند. این کتاب ارزشمند خواهد بود. به هر متخصص توسعه نرمافزاری که نیاز به مدیریت پروژهها دارد و میخواهد روی ایجاد نرمافزاری متمرکز، قابل استفاده مجدد و ماهیت ماژولار تمرکز کند.” –Jeffrey S Hammond، مدیر بازاریابی گروه نرم افزار منطقی، گروه نرم افزار IBM “این کتاب طیف خوبی از مفاهیم را برای درک خطوط تولید نرم افزار گرد هم آورده و یک روش سازمان یافته برای توسعه خطوط محصول با استفاده از تکنیک های شی گرا با UML ارائه می دهد. حسن در ایجاد تعادل بین نیازهای مهندسان نرم افزار با تجربه و مبتدی کار بسیار خوبی انجام داده است.” –Robert G. Pettit IV, Ph.D. پروفسور معاون مهندسی نرم افزار، دانشگاه جورج میسون “این کتاب دستیابی به موفقیت یک رویکرد جامع گام به گام در مورد چگونگی توسعه خطوط تولید نرم افزار ارائه می دهد، که مزایای استراتژیک زیادی برای صنعت دارد. توسعه خطوط تولید نرم افزار امکان استفاده مجدد قابل توجه از نرم افزار را فراهم می کند. متخصصان از فرآیند PLUS به خوبی تعریف شده و مطالعات موردی غنی بهره مند خواهند شد.” –Hurley V. Blankenship II مدیر برنامه، عدالت و ایمنی عمومی، Science Applications International Corporation “خط تولید مهندسی نرم افزار مبتنی بر UML (PLUS) پیشرو است. با تجربه گسترده نویسنده و دانش عمیق، PLUS به خوبی با معماری و معماری هماهنگ شده است. فن آوری های الگوی طراحی.” – مایکل شین، استادیار دانشگاه فناوری تگزاس، مفهوم خطوط تولید به سرعت در صنعت نرم افزار به رسمیت شناخته شده است. خط تولید نرمافزار خانوادهای از سیستمها است که مجموعه مشترکی از داراییهای فنی اصلی را با توسعهها و تغییرات از پیش برنامهریزیشده برای رفع نیازهای مشتریان خاص یا بخشهای بازار به اشتراک میگذارند. هنگامی که یک استراتژی خط محصول به طرز ماهرانه ای اجرا شود، می تواند دستاوردهای عظیمی در بهره وری، کیفیت و زمان عرضه به بازار داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که اگر قرار باشد سه یا چند سیستم با درجه ای از عملکرد مشترک توسعه داده شود، رویکرد خط محصول به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر است. برای مدلسازی و طراحی خانوادههای سیستمها، مفاهیم تحلیل و طراحی برای سیستمهای تک محصولی باید برای پشتیبانی از خطوط تولید گسترش یابد. طراحی خطوط تولید نرمافزار با UML نشان میدهد که چگونه میتوان از آخرین نسخه استاندارد صنعتی استاندارد زبان مدلسازی واحد (UML 2.0) برای استفاده مجدد از نیازمندیها و معماریهای نرمافزاری به جای شروع توسعه هر سیستم جدید از ابتدا استفاده کرد. از طریق مطالعات موردی در دنیای واقعی، این کتاب مفاهیم اساسی و فناوری های مورد استفاده در طراحی و اجرای خطوط تولید نرم افزار را نشان می دهد. این کتاب یک روش جدید طراحی نرمافزار مبتنی بر UML را برای خطوط محصول به نام PLUS (مهندسی نرمافزار مبتنی بر خط محصول UML) توصیف میکند. PLUS مجموعهای از مفاهیم و تکنیکها را برای گسترش روشها و فرآیندهای طراحی مبتنی بر UML برای سیستمهای منفرد در بعد جدیدی برای رسیدگی به خطوط تولید نرمافزار ارائه میکند. با استفاده از PLUS، هدف مدل سازی صریح اشتراک و تنوع در خط تولید نرم افزار است. حسن گوما به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه هر یک از نماهای مدل سازی UML – مورد استفاده، استاتیک، ماشین حالت، و مدل سازی تعامل – می تواند برای رسیدگی به خانواده های محصولات نرم افزاری گسترش یابد. او همچنین بحث میکند که چگونه الگوهای معماری نرمافزاری میتوانند برای توسعه یک معماری مبتنی بر مولفه قابل استفاده مجدد برای یک خط محصول مورد استفاده قرار گیرند و چگونه میتوان این معماری را به عنوان یک مدل مستقل از پلتفرم UML بیان کرد که سپس میتواند به یک مدل خاص پلت فرم نگاشت شود. موضوعات کلیدی عبارتند از: *فرایند مهندسی خط محصول نرم افزار، که فرآیند توسعه نرم افزار یکپارچه را برای رسیدگی به خطوط تولید نرم افزار گسترش می دهد * استفاده از مدل سازی موردی، از جمله مدل سازی عملکرد مشترک و متغیر یک خط محصول * ترکیب مدل سازی ویژگی در UML برای مدل سازی معمول، اختیاری و ویژگیهای خط محصول جایگزین *مدلسازی استاتیک، از جمله مدلسازی مرز خط محصول و کلاسهای موجودیت متمرکز بر اطلاعات *مدلسازی پویا، از جمله استفاده از مدلسازی تعامل برای پرداختن به تنوع مورد استفاده *ماشینهای حالت برای مدلسازی متغیرهای وابسته به حالت *کلاس مدلسازی تغییرپذیری با استفاده از وراثت و پارامترسازی *الگوهای معماری نرم افزار برای خطوط محصول *طراحی توزیع شده مبتنی بر مولفه با استفاده از قابلیت جدید UML 2.0 برای مدل سازی اجزاء، کانکتورها، پورت ها و رابط های ارائه شده و مورد نیاز *مطالعات موردی دقیق که راه حلی گام به گام ارائه می دهد. مشکلات خط تولید در دنیای واقعی طراحی تولید نرم افزار
دانلود کتاب «طراحی خطوط تولید نرم افزار با UML: از موارد استفاده تا معماری نرم افزار مبتنی بر الگو»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.