کتاب الکترونیکی

طراحی راهکارهای معماری امنیتی

Designing Security Architecture Solutions

دانلود کتاب Designing Security Architecture Solutions (به فارسی: طراحی راهکارهای معماری امنیتی) نوشته شده توسط «Jay Ramachandran»


اطلاعات کتاب طراحی راهکارهای معماری امنیتی

موضوع اصلی: طراحی: معماری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley

نویسنده: Jay Ramachandran

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 483

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 0471206024 , 9780471206026 , 9780471430131

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب طراحی راهکارهای معماری امنیتی

یک فیل نامرئی در این کتاب وجود دارد: درخواست شما. و در مرکز هر موضوعی قرار می گیرد که در هر فصلی که ارائه می کنیم لمس می کنیم. این کتاب برای معماران سیستمی است که علاقه مند به ایجاد امنیت در برنامه های خود هستند. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که از سه طریق برای معماران مفید باشد: به عنوان مقدمه ای بر معماری امنیتی، به عنوان کتاب راهنمای مسائل امنیتی برای بررسی معماری، و به عنوان کاتالوگ طرح هایی که باید در یک محصول امنیتی به دنبال آن باشند.


There is an invisible elephant in this book: your application. And, it sits at the center of every topic we touch in each chapter we present. This book is for systems architects who are interested in building security into their applications. The book is designed to be useful to architects in three ways: as an introduction to security architecture, as a handbook on security issues for architecture review, and as a catalog of designs to look for within a security product.

دانلود کتاب «طراحی راهکارهای معماری امنیتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.