دانلود کتاب Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation (به فارسی: طراحی سیستم های ارزیابی عملکرد برای آمادگی معلم شهری) نوشته شده توسط «Francine P. Peterman»
اطلاعات کتاب طراحی سیستم های ارزیابی عملکرد برای آمادگی معلم شهری
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Francine P. Peterman
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 207
حجم کتاب: 12 مگابایت
کد کتاب: 9780805853841 , 0805853847
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی سیستم های ارزیابی عملکرد برای آمادگی معلم شهری
طراحی سیستمهای ارزیابی عملکرد برای آمادهسازی معلم شهری، استدلالی را برای بررسی انتقادی شیوههای آمادهسازی و ارزیابی معلم ارائه میکند و آن را دعوت میکند – هم در پرتو پیچیدگی و الزامات محیطهای شهری و هم نظریههای یادگیری و یادگیری برای آموزش که آموزش معلمان را راهنمایی میکنند. تمرینات این رویکرد پویا، موضع نویسندگان را در مورد ارزشیابی معلم شهری متمایز می کند که می تواند به پرداختن به مسائل عدالت اجتماعی مرتبط با جنسیت، نژاد، طبقه اجتماعی-اقتصادی و سایر تفاوت ها کمک کند و در عین حال پیشرفت حرفه ای همه مربیان درگیر در این فرآیند را ارتقا دهد. از یادگیری برای آموزش مواضع اجتماعی-فرهنگی مرتبط با متن که این کتاب را نشان میدهد، نوید موفقیت بیشتر معلم و دانشآموز را میدهد.
به اوج رساندن شش سال گفتگوی حیاتی و فعالیت محلی متمرکز بین معلمان و مربیان معلم از مؤسسات در شبکه شهری برای بهبود آموزش معلمان، طراحی سیستم های ارزیابی عملکرد برای آمادگی معلم شهری ارائه می کند:
*زمینه تاریخی که مورد بررسی قرار گرفت برای این کار، یک چارچوب نظری برای ارزیابی آمادگی معلم در مقطع کارشناسی، و اصول طراحی برای هدایت توسعه سیستم های ارزیابی. *چهار مطالعه موردی از مبارزات و موفقیت های شرکت کنندگان در طراحی و پیاده سازی این سیستم ها. و *بحثی در مورد اهمیت زمینه و روندهای جاری در شیوه های ارزیابی در آموزش شهری.
این جلد به ویژه برای مربیان معلم در دانشگاه و مدرسه که به آمادهسازی معلمان برای کار در مدارس شهری کمک میکنند، و برای پرسنل بخشهای آموزشی دولتی و سایر سازمانهایی که مسئول صدور گواهینامه و شروع حمایت از معلم هستند، مرتبط است. در حالی که تمرکز بر آمادهسازی معلمان برای محیطهای شهری است، مبانی نظری و عملی و مطالعات موردی مفاهیم گستردهای دارند و بینشهای مفیدی را برای هر کسی که در توسعه و استفاده از سیستمهای ارزیابی عملکرد مشارکت دارد – معلمان مربیان، مدیران دانشگاه و مدارس، معلمان کلاس درس، ارائه میکند. و محققین آموزشی
Culminating six years of vital dialogue and focused, local activity among teachers and teacher educators from institutions in the Urban Network to Improve Teacher Education, Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation presents:
*the historical context that was examined for this work, a theoretical framework to undergrad teacher preparation assessment, and design principles to guide the development of assessment systems; *four case studies of participants’ struggles and successes in designing and implementing these systems; and *a discussion of the importance of context and current trends in assessment practices in urban teaching.
This volume is particularly relevant for university and school-based teacher educators who help prepare teachers to work in urban schools, and for personnel in state departments of education and other agencies who are responsible for certification and beginning teacher support. While the focus is on preparing teachers for urban settings, the theoretical and practical foundations and the case studies have broad implications and provide useful insights for anyone involved in developing and using performance assessment systems–teacher educators, university and school administrators, classroom teachers, and educational researchers.
دانلود کتاب «طراحی سیستم های ارزیابی عملکرد برای آمادگی معلم شهری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.