کتاب الکترونیکی

طراحی برای رشد: ایجاد شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین که ماندگار هستند

Design to Thrive: Creating Social Networks and Online Communities that Last

دانلود کتاب Design to Thrive: Creating Social Networks and Online Communities that Last (به فارسی: طراحی برای رشد: ایجاد شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین که ماندگار هستند) نوشته شده توسط «Tharon Howard»


اطلاعات کتاب طراحی برای رشد: ایجاد شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین که ماندگار هستند

موضوع اصلی: شبکه سازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Tharon Howard

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 238

حجم کتاب: 43 مگابایت

کد کتاب: 0123749212 , 9780123749215

توضیحات کتاب طراحی برای رشد: ایجاد شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین که ماندگار هستند

به نظر می رسد که همه در حال پرش به شبکه های اجتماعی هستند، اما تعداد کمی از آنها این کار را به خوبی یا با تفکر انجام می دهند. همانطور که Design to Thrive استدلال می کند، این که “اگر آن را بسازید، آنها خواهند آمد” به سادگی درست نیست. همانطور که تارون هاوارد می نویسد، رویکرد “میدان رویاها” برای طراحی رسانه های اجتماعی “ممکن است برای کوین کاستنر و زمین های بیسبال در نسخه هالیوود از مزرعه ذرت آیووا کارآمد باشد، اما زمانی که شما در حال توسعه معماری برای یک مزرعه هستید موفقیت را تضمین نمی کند. جامعه آنلاین.” Design to Thrive ترکیبی مؤثر از تئوری دانشگاهی و توصیه های کاربردی و عملی را بر اساس تجربه عمیق نویسنده در ایجاد و آزمایش جوامع آنلاین ارائه می دهد. تئوری مهم است و اصلاً خشک نیست. شما باید درک کنید که چرا برخی از جوامع آنلاین رشد می کنند در حالی که بیشتر آنها در تاک خشک می شوند. این تمرین بخش سرگرم‌کننده‌ای است، و هوارد نمونه‌هایی را ترسیم می‌کند که بسیاری از آنها با عکس‌های صفحه رنگی نشان داده شده‌اند، از طیف گسترده‌ای از جوامع آنلاین، از انجمن‌های دانشگاهی گرفته تا انجمن‌های World of Warcraft.

قلب کتاب چارچوب RIBS است، بحثی در مورد چهار عنصر کلیدی لازم برای موفقیت جوامع آنلاین: پاداش، نفوذ، تعلق و اهمیت. هر یک از این مفاهیم در یک فصل جداگانه توسعه یافته اند و نتیجه یک چارچوب محکم است که می تواند برای طراحی، ساخت و آزمایش جوامع آنلاین با طعم های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

من در انتشارات کار می‌کنم و قبلاً ایده‌هایی را از Design تا Thrive برای استفاده در گفتگو با رسانه‌های جدید و تیم‌های بازاریابی خود به کار برده‌ام. من به طور مکرر به تمایز حیاتی هاوارد بین شبکه‌های اجتماعی و جوامع آنلاین اشاره می‌کنم، دو چیز بسیار متفاوت که اکثر مردمی که می‌شناسم آنها را اشتباه می‌گیرند. نقش شما هر چه باشد، اگر در زمینه رسانه، انتشار یا توسعه وب کار می کنید، استراتژی ها و ایده های مفیدی را در این کتاب خواهید یافت. اگر در مورد انجام صحیح رسانه های اجتماعی جدی هستید، این کتاب می تواند چارچوبی، استراتژی های عملی و زبانی برای صحبت با همسالان خود در اختیار شما قرار دهد.


Everyone seems to be jumping on the social media bandwagon, but few are doing it well or thoughtfully. As Design to Thrive argues, it’s simply not true that “if you build it, they will come.” As Tharon Howard writes, the “field of dreams” approach to designing social media “may have worked for Kevin Costner and baseball fields in Hollywood’s version of an Iowa cornfield, but it doesn’t ensure success when you’re developing the architecture for an online community.” Design to Thrive offers an effective blend of academic theory and applied, practical advice, based on the author’s deep experience building and testing online communities. The theory is important and not at all dry. You have to understand why some online communities thrive while most wither on the vine. The practice is the fun part, and Howard draws examples, many illustrated with color screen shots, from a wide range of online communities, from academic associations to World of Warcraft guilds.

The heart of the book is the RIBS framework, a discussion of the four key elements necessary for the success of online communities: remuneration, influence, belonging, and significance. Each of these concepts is developed in a separate chapter, and the result is a solid framework that can be used to design, build, and test online communities of many different flavors.

I work in publishing, and have already been cribbing ideas from Design to Thrive to use in conversations with our new media and marketing teams. I find myself frequently citing Howard’s vital distinction between social networks and online communities, two very different things that most folks I know tend to confuse. Whatever your role, if you work in media, publishing, or web development, you will find useful strategies and ideas in this book. If you’re serious about doing social media right, this book can provide you with a framework, practical strategies, and a language for talking with your peers.

دانلود کتاب «طراحی برای رشد: ایجاد شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین که ماندگار هستند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.