کتاب الکترونیکی

طراحی برای ظهور: بازی اجتماعی مشارکتی با رسانه های آنلاین و مبتنی بر مکان

Design for Emergence: Collaborative Social Play with Online and Location-Based Media

دانلود کتاب Design for Emergence: Collaborative Social Play with Online and Location-Based Media (به فارسی: طراحی برای ظهور: بازی اجتماعی مشارکتی با رسانه های آنلاین و مبتنی بر مکان) نوشته شده توسط «Y. Vogiazou»


اطلاعات کتاب طراحی برای ظهور: بازی اجتماعی مشارکتی با رسانه های آنلاین و مبتنی بر مکان

موضوع اصلی: سایبرنتیک: هوش مصنوعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: IOS Press

نویسنده: Y. Vogiazou

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 193

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 1586037013 , 978-1-58603-701-7

توضیحات کتاب طراحی برای ظهور: بازی اجتماعی مشارکتی با رسانه های آنلاین و مبتنی بر مکان

Design for Emergence به بررسی استفاده های خودانگیخته و غیرقابل پیش بینی از فناوری می پردازد که توسط زمینه های اجتماعی و فرآیندهای مشارکتی هدایت می شوند، بر اساس توانایی ما در برقراری ارتباط با حضور خود، چه مجازی و چه فیزیکی، به روش های نمادین. با توجه به این واقعیت که پویایی اجتماعی و استفاده غیرمنتظره از فناوری می تواند الهام بخش نوآوری باشد، این کتاب یک مدل تحقیقاتی از طراحی را برای ظهور، با تمرکز بر پدیده های نوظهور به عنوان بخشی از یک فرآیند طراحی تکراری، پیشنهاد می کند. با ارائه تجربیات بازیگوش و مبتنی بر فناوری با حداقل ساختار، رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی کاربر می‌تواند از طریق کاوش ظاهر شود و منجر به تجربه اجتماعی غنی‌تر و پیچیده‌تر شود. روش تحقیق مبتنی بر عمل است. دو نمونه اولیه تعاملی در زمینه‌های مختلف طراحی، پیاده‌سازی و ارزیابی شدند: یک بازی آنلاین چندنفره BumperCar و یک بازی بی‌سیم شهری مبتنی بر مکان «تگ» به نام CitiTag. مطالعات کاربران نشان داد که بازی مشارکتی و خودانگیخته می تواند حس مشارکت اجتماعی را در یک فعالیت گروهی افزایش دهد. رفتارهای جمعی و فردی و استفاده خلاقانه از فناوری از یک برنامه کاربردی ساده و مبتنی بر حضور نمادین، چه در دنیای مجازی و چه در دنیای فیزیکی، پدید آمد. آزمایش‌های CitiTag نشان داد که عناصر مجازی در یک بازی واقعیت ترکیبی می‌توانند تجربیات بدیعی را در زمینه محیط فیزیکی و اجتماعی روزمره ما با نتایج اغلب غیرمنتظره ایجاد کنند. رفتارهای نوظهور مشاهده شده بسط شخصی و جمعی تجربه مجازی در دنیای واقعی هستند. این کتاب با دیدگاهی مثبت از محاسبات فراگیر و اجتماعی به پایان می‌رسد، که در آن دنیای مجازی به جای جایگزینی برای دنیای واقعی، به یک شهروند درجه یک تبدیل می‌شود و موقعیت‌های جدیدی را ایجاد می‌کند و تجربیاتی درگیرکننده در محیط زندگی روزمره ما می‌سازد که امکان‌پذیر نبود. قبل از.


Design for Emergence investigates spontaneous, unpredictable uses of technology that are driven by social contexts and collaborative processes, based on our ability to communicate our presence, both virtual and physical, in symbolic ways. In light of the fact that social dynamics and unexpected uses of technology can inspire innovation, this book proposes a research model of design for emergence, focusing on emergent phenomena as part of an iterative design process. By providing playful, technology-mediated experiences with minimal structure, unpredictable user behaviors can emerge through exploration, resulting in a richer and more complex, social experience. The research methodology is practice-based; two interactive prototypes were designed, implemented and evaluated in different contexts: an online multiplayer BumperCar game and a wireless, location-based urban game of ‘tag’, called CitiTag. User studies showed that collaborative, spontaneous play can enhance the sense of social participation in a group activity. Collective and individual behaviors and creative uses of technology emerged from a simply designed application based on symbolic presence, both in the virtual and the physical world. CitiTag experiments showed that virtual elements in a mixed reality game can instigate novel experiences in the context of our everyday physical and social environment, with often unexpected results. The observed emergent behaviors are personal and collective extensions of the virtual experience in the real world. The book concludes with a positive view of ubiquitous and social computing, in which the virtual world becomes a ‘first class citizen’ rather than a substitute for the realworld, creating new situations and engaging experiences in the setting of our daily life that were not possible before.

دانلود کتاب «طراحی برای ظهور: بازی اجتماعی مشارکتی با رسانه های آنلاین و مبتنی بر مکان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.