کتاب الکترونیکی

طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار: مدیریت فرآیند کسب و کار برای صنعت خدمات

Design and Control of Workflow Processes: Business Process Management for the Service Industry

دانلود کتاب Design and Control of Workflow Processes: Business Process Management for the Service Industry (به فارسی: طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار: مدیریت فرآیند کسب و کار برای صنعت خدمات) نوشته شده توسط «Hajo A. Reijers (eds.)»


اطلاعات کتاب طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار: مدیریت فرآیند کسب و کار برای صنعت خدمات

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Hajo A. Reijers (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 328

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9783540011866 , 3-540-01186-2

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار: مدیریت فرآیند کسب و کار برای صنعت خدمات

انگیزه پشت مفهوم این تک نگاری، پیشبرد دانش علمی در مورد طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار بود. گردش کار (یا به اختصار گردش کار) نوع خاصی از فرآیند تجاری، راهی برای سازماندهی کار و منابع است. گردش کار معمولاً در سازمان های بزرگ اداری مانند بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های دولتی یافت می شود. انجام وظایف یک گردش کار به ترتیب خاصی برای رسیدگی به یک نوع پرونده مورد نیاز است. نمونه‌هایی از موارد عبارتند از درخواست‌های وام مسکن، شکایات مشتریان و ادعای مزایای بیکاری. یک گردش کاری که در رسیدگی به درخواست‌های وام مسکن استفاده می‌شود ممکن است شامل وظایفی برای ثبت درخواست، مشخص کردن پیشنهاد وام مسکن و تأیید خط‌مشی نهایی باشد. این مونوگراف بر چهار موضوع مرتبط با گردش کار در حوزه مدیریت فرآیند کسب و کار متمرکز است. زمینه طراحی و کنترل فرآیندهای کسب و کار. اولین مسئله این است که چگونه گردش کارها را می توان به اندازه کافی مدل کرد. اصلاح گردش کار یک فعالیت ضروری برای پشتیبانی از هرگونه استدلال در مورد گردش کار است. اهداف مختلف مدل‌سازی گردش کار را می‌توان متمایز کرد، مانند تعریف سیستم توسط سیستم‌های مدیریت گردش کار، مدیریت دانش، هزینه‌یابی و بودجه‌بندی. تمرکز مدل‌سازی گردش کار در این مونوگراف (الف) پشتیبانی از شبیه‌سازی و تجزیه و تحلیل گردش کار و (ب) تعیین یک طراحی جدید گردش کار است. فرمالیسم اصلی مورد استفاده برای مدل سازی گردش کار شبکه پتری است. مفاهیم متعددی برای تعریف چندین ویژگی مرتبط به کار گرفته شده است، مانند شبکه گردش کار و مفهوم درستی.


The motivation behind the conception of this monograph was to advance scientific knowledge about the design and control of workflow processes. A workflow pr- ess (or workflow for short) is a specific type of business process, a way of or- nizing work and resources. Workflows are commonly found within large admin- trative organizations such as banks, insurance companies, and governmental agencies. Carrying out the tasks of a workflow in a particular order is required to handle one type of case. Examples of cases are mortgage applications, customer complaints, and claims for unemployment benefits. A workflow used in handling mortgage applications may contain tasks for recording the application, specifying a mortgage proposal, and approving the final policy. The monograph concentrates on four workflow-related issues within the area of Business Process Management; the field of designing and controlling business processes. The first issue is how workflows can be adequately modeled. Workflow mod- ing is an indispensable activity to support any reasoning about workflows. Diff- ent purposes of workflow modeling can be distinguished, such as system ena- ment by Workflow Management Systems, knowledge management, costing, and budgeting. The focus of workflow modeling in this monograph is (a) to support simulation and analysis of workflows and (b) to specify a new workflow design. The main formalism used for the modeling of workflows is the Petri net. Many – isting notions to define several relevant properties have been adopted, such as the workflow net and the soundness notion.

دانلود کتاب «طراحی و کنترل فرآیندهای گردش کار: مدیریت فرآیند کسب و کار برای صنعت خدمات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.