دانلود کتاب Customer Tells: Delivering World-Class Customer Service by Reading Your Customer’s Signs and Signals (به فارسی: مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما) نوشته شده توسط «Marty Seldman – John Futterknecht – Ben Sorensen»
اطلاعات کتاب مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما
موضوع اصلی: برنامه نويسي
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: Marty Seldman – John Futterknecht – Ben Sorensen
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 287
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9781419596094 , 1419596098
نوبت چاپ: Original
توضیحات کتاب مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما
بازیکنان پوکر قهرمانی و متخصصان خدمات مشتری در سطح جهانی چه ویژگی مشترکی دارند؟ توانایی خواندن قابل اعتماد افراد. در Customer Tells، کتاب ابداعی جدید نویسنده پرفروش دکتر مارتی سلدمن، بر مفهوم کلیدی “گفتن”، توانایی خواندن آداب و رسوم، درک اینکه مردم چه میخواهند اما نمیگویند، تمرکز دارد و بر این اساس پاسخ دهید. در پوکر، “گفتن” به معنای دانستن کارت هایی است که یک رقیب در اختیار دارد. در خدمات مشتری، به معنای درک روشهای ظریف ارتباط با مشتری است که میخواهد با آنها چگونه رفتار شود، حتی اگر نتوانند آن را بیان کنند. سلدمن، یکی از برجسته ترین مربیان اجرایی و روانشناسان سازمانی، از اصول Customer Tells در سمینارهای خود در سراسر کشور استفاده می کند. او با آموزش به حرفهایهای کسبوکار در هر سطحی نحوه خواندن مطالب در سبکهای ارتباطی مشتریان، زبان بدن، لباس پوشیدن، سؤالات، واکنشها، حالات چهره و انتخاب کلمات، هم سطح پایین و هم سطح حفظ کارکنان را افزایش داده است. В
دانلود کتاب «مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.