کتاب الکترونیکی

مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما

Customer Tells: Delivering World-Class Customer Service by Reading Your Customer's Signs and Signals

دانلود کتاب Customer Tells: Delivering World-Class Customer Service by Reading Your Customer’s Signs and Signals (به فارسی: مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما) نوشته شده توسط «Marty Seldman – John Futterknecht – Ben Sorensen»


اطلاعات کتاب مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما

موضوع اصلی: برنامه نويسي

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: Marty Seldman – John Futterknecht – Ben Sorensen

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 287

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781419596094 , 1419596098

نوبت چاپ: Original

توضیحات کتاب مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما

بازیکنان پوکر قهرمانی و متخصصان خدمات مشتری در سطح جهانی چه ویژگی مشترکی دارند؟ توانایی خواندن قابل اعتماد افراد. در  Customer Tells، کتاب ابداعی جدید نویسنده پرفروش دکتر مارتی سلدمن، بر مفهوم کلیدی “گفتن”، توانایی خواندن آداب و رسوم، درک اینکه مردم چه می‌خواهند اما نمی‌گویند، تمرکز دارد و بر این اساس پاسخ دهید. در پوکر، “گفتن” به معنای دانستن کارت هایی است که یک رقیب در اختیار دارد. در خدمات مشتری، به معنای درک روش‌های ظریف ارتباط با مشتری است که می‌خواهد با آنها چگونه رفتار شود، حتی اگر نتوانند آن را بیان کنند. سلدمن، یکی از برجسته ترین مربیان اجرایی و روانشناسان سازمانی، از اصول Customer Tells در سمینارهای خود در سراسر کشور استفاده می کند. او با آموزش به حرفه‌ای‌های کسب‌وکار در هر سطحی نحوه خواندن مطالب در سبک‌های ارتباطی مشتریان، زبان بدن، لباس پوشیدن، سؤالات، واکنش‌ها، حالات چهره و انتخاب کلمات، هم سطح پایین و هم سطح حفظ کارکنان را افزایش داده است. В


What trait do championship poker players and world-class customer service professionals have in common? The ability to reliably read people.   Customer Tells , the innovative new book by bestselling author Dr. Marty Seldman, focuses on the key concept of the “tell,” the ability to read mannerisms, to understand what people mean but are not saying, and to respond accordingly. In poker, the “tell” means knowing the cards a competitor holds; in customer service, it means understanding the customer’s subtle ways of communicating how they want to be treated, even if they can’t articulate it.   Seldman, one of the world’s foremost executive coaches and organizational psychologists, uses the principles of Customer Tells in his seminars nationwide. By teaching business professionals of every level how to read tells in customers’ communication styles, body language, dress, questions, reactions, facial expressions, and choices of words, he has increased both their bottom line and employee retention levels.  

دانلود کتاب «مشتری می گوید: ارائه خدمات مشتری در کلاس جهانی با خواندن علائم و سیگنال های مشتری شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.