دانلود کتاب Customer Advisory Boards: A Strategic Tool for Customer Relationship Building (به فارسی: بوردهای مشاوره با مشتری: ابزاری استراتژیک برای ایجاد ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «David L Loudon – Tony Carter»
اطلاعات کتاب بوردهای مشاوره با مشتری: ابزاری استراتژیک برای ایجاد ارتباط با مشتری
موضوع اصلی: ساخت و ساز
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: David L Loudon – Tony Carter
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 180
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0789015579 , 9780789015570 , 9780789033086
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب بوردهای مشاوره با مشتری: ابزاری استراتژیک برای ایجاد ارتباط با مشتری
بیاموزید که چرا هیئت های مشاوره مشتری تا این حد موفق هستند و چگونه برای هر کسب و کاری یکی ایجاد کنید!
از یک مرجع پیشرو در مدیریت کسب و کار، کتابی ارائه می شود تا به شرکت شما برنده شود. هیئت های مشاوره مشتری: ابزاری استراتژیک برای ایجاد ارتباط با مشتری، هیئت مشاوره مشتری (CAB) را بررسی می کند که یکی از موثرترین ابزار رقابتی برای ایجاد و حفظ رضایت مشتری است. این راهنمای کسب و کار نشان می دهد که چگونه می توان یک CAB موثر ایجاد کرد و از آن استفاده کرد، و چگونه انجام این کار می تواند به شرکت شما مزیت بازاریابی بدهد و جنبه های حیاتی کسب و کار، از جمله پاسخگویی به مشتری، اعتمادسازی، و رضایت مشتری را بهبود بخشد.
هیئتهای مشاوره مشتری بر نزدیکتر کردن شرکتها و مشتریان با استفاده از ورودی و مشاوره از یک CAB تمرکز میکنند. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان از سه نوع پایگاه مشتری “مشتریان موجود، مشتریان بالقوه یا خریداران سابق” برای تشکیل سه نوع مختلف هیئت مشاوره استفاده کرد: هیئت های استراتژی شرکت برای برنامه ریزی سرمایه گذاری های آینده، هیئت های برنامه ریزی محصول برای ایجاد محصول جدید و راه اندازی موفقیت. تابلوهایی برای بهبود محصول موجود با استفاده از اطلاعات این کتاب، شرکت شما می تواند از مشتری مداری به مشتری محور تبدیل شود.
هیئتهای مشاوره مرسوم از طریق: بهبود ارتباطات فروش و پویایی گفتوگوی شرکت که شرکت را قادر میسازد خود را از طریق چشمان مشتریان ببیند و ایدهها و پیشنهادات خود را برای بهبود برنامهها و خدمات شرکت به مشتریان خود به اشتراک بگذارد، به نفع شرکت شماست. شرکت برای نظرات مشتریان خود ارزش قائل است و میخواهد برای آنها دسترسی به تخصص و تجربه از طیف گستردهای از رشتههای ضروری بدون مسئولیت قانونی را بهبود بخشد
هیئتهای مشاوره مشتریان نیز با موارد زیر به اعضای هیئت مدیره سود میرسانند:
به آنها فرصتهایی برای ارائه عملی میدهند. توصیه هایی که می تواند بر یک شرکت تأثیر بگذارد و به آنها اجازه می دهد با یکدیگر تماس های شخصی و حرفه ای برقرار کنند و به آنها امتیازات و محصولات شرکت را پاداش می دهد و به آنها احساس تعلق و توانمندی می دهد
با مطالعات موردی، ضمیمه ها، یادداشت ها، مراجع و نظرسنجی ها، دکتر. تونی کارتر یک ابزار تحقیقاتی روشنگر و آموزشی برای صاحبان و مدیران شرکت ایجاد کرده است. چه برای یک شرکت، یک موسسه پزشکی یا مذهبی، یا یک سازمان غیرانتفاعی، هیئت های مشاوره مشتری به افزایش وفاداری و رضایت مشتری کمک می کند.
From a leading authority in business management comes a book to give your company the winning edge. Customer Advisory Boards: A Strategic Tool for Customer Relationship Building examines the customer advisory board (CAB)—one of the most effective competitive tools for building and maintaining customer satisfaction. This business guide shows how to create and make use of an effective CAB, and how doing so can give your company a marketing advantage and improve vital aspects of business, including customer responsiveness, trust-building, and customer satisfaction.
Customer Advisory Boards focuses on bringing companies and customers closer together utilizing input and advice from a CAB. This book shows how to use three types of customer bases—existing customers, potential customers, or former buyers—to form three different types of advisory boards: corporate strategy boards to plan future investments, product planning boards to create new product, and launch success boards to improve existing product. Using the information in this book, your company can transform from being customer focused to customer driven.
Customary advisory boards benefit your company by: improving sales contact and dialogue dynamics of the company enabling the company to see itself through the customers’ eyes sharing ideas and suggestions to improve a company’s programs and services to its customers showing that the company values its customers’ opinions and wants to improve for them providing access to expertise and experience from a wide range of necessary disciplines without legal liability
Customer advisory boards also benefit the board members by:
giving them opportunities to offer practical advice that can affect a company allowing them to establish personal and professional contacts from each other rewarding them with company perks and products giving them a sense of belonging and empowerment
With case studies, appendices, notes, references, and surveys, Dr. Tony Carter has created an illuminating, educational research tool for company owners and managers. Whether applied to a corporation, a medical or religious institution, or a not-for-profit organization, Customer Advisory Boards will help increase customer loyalty and satisfaction.
دانلود کتاب «بوردهای مشاوره با مشتری: ابزاری استراتژیک برای ایجاد ارتباط با مشتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.