دانلود کتاب CryENGINE Game Programming with C++, C#, and Lua (به فارسی: برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua) نوشته شده توسط «Filip Lundgren and Ruan Pearce-Authers»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: PACKT
نویسنده: Filip Lundgren and Ruan Pearce-Authers
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 422
حجم فایل: 7.13 مگابایت
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua
CryENGINE یک راه حل کامل توسعه بازی سه بعدی است که می تواند بر روی چندین پلتفرم اجرا شود. این برنامه حول محور دادن ابزارهای بصری به توسعه دهنده است. انواع بازی های ویدئویی تعاملی را می توان با استفاده از CryENGINE ایجاد کرد. CryENGINE یکی از مبتدی ترین موتورهای موجود برای یادگیری است. اگر شما علاقه مند به غواصی در سیستم های مختلف و درک عملکرد آنها به روشی هستید که به راحتی قابل درک باشد، پس این کتاب برای شما مناسب است.
این کتاب دانشی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید CryENGINE قدرتمند اما سخت را کنترل کنید. . برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua به سیستم های مختلف می پردازد و عملکرد آنها را به گونه ای توضیح می دهد که برای توسعه دهندگان در همه سطوح به راحتی قابل درک باشد. این دانش در مورد موتور همراه با تمرینات گام به گام و اطلاعات دقیق در مورد اجرای backend زیرسیستم ها را ارائه می دهد و به شما یک پایه عالی برای ایجاد بازی های CryENGINE خود می دهد.
نوشته شده توسط توسعه دهندگان با سال ها CryENGINE تجربه، این کتاب سردرگمی رایجی را که شامل کد موتور CryENGINE میشود، از بین میبرد و شما را از طریق یک سری فصل راهنمایی میکند که هدفشان این است که به شما توانایی ایجاد بازیهای خود را به شیوهای سریع و در عین حال مولد بدهد. شما همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی های مجهز به CryENGINE خود نیاز دارید و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از موتور به نفع خود یاد خواهید گرفت. با آموزش سیستمهایی مانند صدا، جلوههای ذرات، رندر، هوش مصنوعی، شبکهسازی و موارد دیگر، درونیترین بخشهای CryENGINE را که معمولاً برنامهنویسان را سردرگم میکند، در معرض دید قرار خواهیم داد. اگر می خواهید به سرعت دانش مورد نیاز برای ایجاد عنوان بازی CryENGINE خود را به دست آورید، این کتاب برای شما مناسب است.
This book provides you with the knowledge to tame the powerful but hard-to-master CryENGINE. CryENGINE Game Programming with C++, C#, and Lua dives into the various systems and explains their workings in a way that can be easily understood by developers of all levels. It provides knowledge on the engine along with step-by-step exercises and detailed information on the backend implementation of the subsystems, giving you an excellent foundation to build upon when developing your own CryENGINE games.
Written by developers with years of CryENGINE experience, this book breaks down the common confusion that encompasses the CryENGINE engine code, guiding you through a series of chapters aimed towards giving you the ability to create your own games in a rapid yet productive fashion. You will learn everything you need to know in order to create your own CryENGINE-powered games as well as detailed information on how to use the engine to your advantage. By teaching systems such as audio, particle effects, rendering, AI, networking, and more, we’ll be exposing the most inner parts of CryENGINE that commonly confuse programmers. If you want to quickly gain the knowledge required to create your own CryENGINE game title, then this book is for you.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.