کتاب الکترونیکی

نوشتن خلاق – از فکر تا جوهر: بیاموزید چگونه خود خلاق خود را آزاد کنید و کشف کنید که چرا به 1000 دستور نوشتن نیاز ندارید تا بلاک نویسنده خود را از بین ببرید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.

Creative Writing - From Think To Ink: Learn How To Unleash Your Creative Self and Discover Why You Don't Need 1000 Writing Prompts To Blast Away Your Writer's Block and Improve Your Writing Skills

دانلود کتاب Creative Writing – From Think To Ink: Learn How To Unleash Your Creative Self and Discover Why You Don’t Need 1000 Writing Prompts To Blast Away Your Writer’s Block and Improve Your Writing Skills (به فارسی: نوشتن خلاق – از فکر تا جوهر: بیاموزید چگونه خود خلاق خود را آزاد کنید و کشف کنید که چرا به 1000 دستور نوشتن نیاز ندارید تا بلاک نویسنده خود را از بین ببرید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.) نوشته شده توسط «Lindstrom – Simeon»


اطلاعات کتاب نوشتن خلاق – از فکر تا جوهر: بیاموزید چگونه خود خلاق خود را آزاد کنید و کشف کنید که چرا به 1000 دستور نوشتن نیاز ندارید تا بلاک نویسنده خود را از بین ببرید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.

موضوع اصلی: مرجع – نگارش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Stiga

نویسنده: Lindstrom – Simeon

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

حجم فایل: 160 کیلوبایت

کد کتاب: 1599638401 , 9781599638409

توضیحات کتاب نوشتن خلاق – از فکر تا جوهر: بیاموزید چگونه خود خلاق خود را آزاد کنید و کشف کنید که چرا به 1000 دستور نوشتن نیاز ندارید تا بلاک نویسنده خود را از بین ببرید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.

بررسی اجمالی: بسیاری از توصیه‌های نویسندگی در خارج از کشور بر روی پیچ و مهره‌های نوشتن متمرکز است – چگونه این کار را انجام دهیم، چه زمانی، چگونه آن را به بازار عرضه کنیم و کجا و غیره. اما این کتاب آن‌گونه نیست. اگر می خواهید یاد بگیرید که قانع کننده تر، با مهارت و تخصص بیشتر بنویسید، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. با این حال، نکته واقعاً مشکل، درک دلیل آن است.


Overview: Plenty of writing advice out there is focused on the nuts and bolts of writing – how to do it, when, how to market it and where, etc. But this is not that sort of book. If you want to learn to write more compellingly, with more skill and expertise, you can do it, easily. The really tricky bit, though, is understanding why.

دانلود کتاب «نوشتن خلاق – از فکر تا جوهر: بیاموزید چگونه خود خلاق خود را آزاد کنید و کشف کنید که چرا به 1000 دستور نوشتن نیاز ندارید تا بلاک نویسنده خود را از بین ببرید و مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید