کتاب الکترونیکی

بازاریابی خلاق برای محصول جدید و توسعه کسب و کار جدید

Creative Marketing for New Product and New Business Development

دانلود کتاب Creative Marketing for New Product and New Business Development (به فارسی: بازاریابی خلاق برای محصول جدید و توسعه کسب و کار جدید) نوشته شده توسط «Akira Ishikawa – Akira Ishikawa – Atsushi Tsujimoto»


اطلاعات کتاب بازاریابی خلاق برای محصول جدید و توسعه کسب و کار جدید

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: World Scientific Publishing Company

نویسنده: Akira Ishikawa – Akira Ishikawa – Atsushi Tsujimoto

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 337

حجم کتاب: 16 مگابایت

کد کتاب: 9789812772183 , 9812772189

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب بازاریابی خلاق برای محصول جدید و توسعه کسب و کار جدید

محصولات جدید و توسعه کسب‌وکار جدید نیازمند راه‌حل‌های بازاریابی خلاقانه و خلاقانه هستند تا بتوان آنها را از محصولات رقیب در بازار متمایز کرد. این کتاب مهم جوهر خلاقیت را با تأکید بر چگونگی ادامه فعالیت‌های تحقیق و توسعه به صورت استراتژیک و نحوه ارتباط آنها با محصولات، خدمات و تجاری‌سازی موفق، بررسی و روشن می‌کند. این کتاب با استفاده از مطالعات موردی جالب و واقعی مانند “چای سالم” توسعه یافته توسط شرکت کوکاکولا ژاپن، موتور توصیه “تجهیزات الکترونیکی به من بیاموز” و توسعه ربات های مختلف، راز موفقیت را آشکار می کند. بازاریابی و نشان می دهد که چگونه می توان محصولات و خدمات جدید را به صورت پایدار توسعه داد و به کار برد. بنابراین هم برای دست اندرکاران تجارت و هم برای محققان و دانشجویان علاقه مند به مسائل نوآوری و بازاریابی جذاب خواهد بود.


New products and new business development require innovative, creative marketing solutions in order to successfully differentiate them from competing products in the marketplace. This important book explores and elucidates the essence of creativity, with an emphasis on how to proceed with R&D activities strategically and how to connect them with successful products, services and commercialization. Using interesting, real case studies such as ”Healthy Tea ” developed by Japan Coca-Cola, Inc., the recommendation engine ”Teach Me Electronic Appliances”, and the development of various robots, the book uncovers the secret of successful marketing and shows how to develop and deploy new products and services on a sustainable basis. It will therefore appeal to both business practitioners as well as researchers and students interested in innovation and marketing issues.

دانلود کتاب «بازاریابی خلاق برای محصول جدید و توسعه کسب و کار جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.