دانلود کتاب Creating the Project Office: A Manager’s Guide to Leading Organizational Change (به فارسی: ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی) نوشته شده توسط «Randall L. Englund – Robert Graham – Paul C. Dinsmore»
اطلاعات کتاب ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی
موضوع اصلی: نرم افزار: نرم افزار آفیس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Randall L. Englund – Robert Graham – Paul C. Dinsmore
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 332
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780787963989 , 0787963984
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی
ایجاد دفتر پروژه برای مدیرانی نوشته شده است که به دنبال راه هایی برای تبدیل سازمان خود به محیط های کار مبتنی بر پروژه موثرتر و کارآمدتر هستند. همانطور که این کتاب مهم نشان می دهد، هیچ راه موثرتری برای ایجاد این تغییر به جز ایجاد یک دفتر پروژه متناسب با نیازهای سازمان وجود ندارد. در حالی که یک مدل دفتر پروژه منجر به تولید محصولات بهتر از پروژه ها می شود، همچنین وسیله ای برای ایجاد تغییرات کلی سازمانی است – با تبدیل سازمان از مبتنی بر عملکرد به پروژه محور. این مدل پروژه ها را در ساختار استراتژی سازمانی گنجانده و سازمان ها را احیا می کند، مزیت رقابتی ایجاد می کند و ارزش سهامداران را افزایش می دهد.
دانلود کتاب «ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.