کتاب الکترونیکی

ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی

Creating the Project Office: A Manager's Guide to Leading Organizational Change

دانلود کتاب Creating the Project Office: A Manager’s Guide to Leading Organizational Change (به فارسی: ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی) نوشته شده توسط «Randall L. Englund – Robert Graham – Paul C. Dinsmore»


اطلاعات کتاب ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی

موضوع اصلی: نرم افزار: نرم افزار آفیس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Randall L. Englund – Robert Graham – Paul C. Dinsmore

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 332

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780787963989 , 0787963984

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی

ایجاد دفتر پروژه برای مدیرانی نوشته شده است که به دنبال راه هایی برای تبدیل سازمان خود به محیط های کار مبتنی بر پروژه موثرتر و کارآمدتر هستند. همانطور که این کتاب مهم نشان می دهد، هیچ راه موثرتری برای ایجاد این تغییر به جز ایجاد یک دفتر پروژه متناسب با نیازهای سازمان وجود ندارد. در حالی که یک مدل دفتر پروژه منجر به تولید محصولات بهتر از پروژه ها می شود، همچنین وسیله ای برای ایجاد تغییرات کلی سازمانی است – با تبدیل سازمان از مبتنی بر عملکرد به پروژه محور. این مدل پروژه ها را در ساختار استراتژی سازمانی گنجانده و سازمان ها را احیا می کند، مزیت رقابتی ایجاد می کند و ارزش سهامداران را افزایش می دهد.


Creating the Project Office is written for managers who are searching for ways to transform their organizations into more effective and efficient project-based workplaces. As this important book reveals, there is no more effective way to make that change than to create a project office tailored to the needs of the organization. While a project office model leads to better products from projects, it is also a vehicle for generating overall organizational change- by transforming the organization from function-based to project-based. This model incorporates projects into the very fabric of the organizational strategy and revitalizes organizations, creates competitive advantage, and increases shareholder value.

دانلود کتاب «ایجاد دفتر پروژه: راهنمای مدیر برای رهبری تغییرات سازمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.