کتاب الکترونیکی

خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

Creating Images and the Psychology of Marketing Communication

دانلود کتاب Creating Images and the Psychology of Marketing Communication (به فارسی: خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی) نوشته شده توسط «Lynn R. Kahle – Chung-Hyun Kim»


اطلاعات کتاب خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

موضوع اصلی: الکترونیک: مخابرات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers

نویسنده: Lynn R. Kahle – Chung-Hyun Kim

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 442

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9780805852165 , 0805852166

توضیحات کتاب خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

Книга خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی 3,6 ISBN: 0805852166 نام: انگلیسی0 (голосов: 0) نظر: هدف از ایجاد تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی، ارتقاء درک مفهوم تصویر است که در حوزه های مختلف مورد علاقه به کار می رود. همچنین برای پاسخگویی به علاقه فزاینده به مطالعات مرتبط با تصویر توسط عموم و دانشگاهیان عمل می کند و رویکردی نوآورانه و جامع برای مطالعه تصویر ارائه می دهد. این متن اهمیت اهرم برند را منعکس می‌کند زیرا بخش‌ها بحث‌های عمیقی را در مورد تصاویر بین کشوری و گردشگری، تصاویر شرکت‌ها و حمایت‌ها، تصاویر افراد و افراد مشهور، و تصاویر فرهنگی و اجتماعی پوشش می‌دهند. این یک نگاه جامع و کل نگر به مفهوم تصویر ارائه می دهد: موضوعات از نظریه های خلاقانه تصویر گرفته تا سایر مطالعات تصویر در سطح کشور، شرکت و فردی را شامل می شود. این بخش ها موضوعات عمده ای را که در حال حاضر در بازاریابی تصویر و روانشناسی ارتباطات مورد بحث قرار گرفته اند، پوشش می دهد. چندین مفهوم جدید و بدیع نیز در کتاب معرفی شده است. ایجاد تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی برای دانشگاهیان و محققان (از جمله دانشجویان) در زمینه های بین رشته ای روانشناسی مصرف کننده، بازاریابی و ارتباطات در نظر گرفته شده است.


Книга Creating Images and the Psychology of Marketing Communication Creating Images and the Psychology of Marketing Communication Книги Психология, философия Автор: Lynn R. Kahle, Chung-Hyun Kim Год издания: 2006 Формат: pdf Издат.:Lawrence Erlbaum Associates Страниц: 440 Размер: 3,6 ISBN: 0805852166 Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:The purpose of Creating Images and the Psychology of Marketing Communication is to advance the understanding of the concept of image as it is applied to various areas of interest. It also serves to meet the growing interest in image-related studies by the public and academics, and provides an innovative and holistic approach to the study of image. The text reflects the importance of brand leveraging as the sections cover in-depth discussion on cross-country and tourism images, corporate and sponsorship images, individual and celebrity images, and cultural and social images. It provides a comprehensive and holistic look at the concept of image: the topics range from theories of image creative to other image studies on a country, corporate, and individual level. The sections cover the major topics currently being debated in image marketing and the psychology of communications. Several new and innovative concepts are also introduced in the book.Creating Images and the Psychology of Marketing Communication is intended for academics and scholars (including students) in the interdisciplinary fields of consumer psychology, marketing, and communication

دانلود کتاب «خلق تصاویر و روانشناسی ارتباطات بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.