دانلود کتاب Creating Ecological Value: An Evolutionary Approach to Business Strategies and the Natural Environment (به فارسی: ایجاد ارزش زیست محیطی: رویکردی تکاملی به استراتژی های کسب و کار و محیط طبیعی) نوشته شده توسط «Frank Boons»
اطلاعات کتاب ایجاد ارزش زیست محیطی: رویکردی تکاملی به استراتژی های کسب و کار و محیط طبیعی
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Edward Elgar Pub
نویسنده: Frank Boons
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 223
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 1847209726 , 9781847209726
توضیحات کتاب ایجاد ارزش زیست محیطی: رویکردی تکاملی به استراتژی های کسب و کار و محیط طبیعی
«ایجاد ارزش زیستمحیطی یک مشارکت به موقع است که با روندهای اخیر در اقتصاد نوآوری مطابقت دارد و نشان میدهد که یک مفهوم تکاملی از نوآوریهای سیستم و یک دیدگاه پویایی صنعتی خاص یک بخش، چارچوب تحلیلی مناسبی برای روشی است که در آن شرکتها به چالشهای پایداری از طریق نوآوری رسیدگی میکنند.» – مارکوس واگنر، دانشگاه وورتسبورگ، آلمان
: ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مشکلات زیست محیطی امروزی را با محدود کردن تمرکز خود بر شرکت های منفرد حل کنیم. ما باید بیشتر فکر کنیم. فرانک بونز در کتاب خود با عنوان ایجاد ارزش اکولوژیکی این چالش را پذیرفته است. در حالی که تحقیقات او با کاوش در تنوع استراتژی های زیست محیطی اتخاذ شده توسط شرکت ها آغاز می شود، او تحلیل خود را در کنار سطح سیستم های تولید و مصرف قرار می دهد تا بفهمد چگونه این استراتژی ها آنها را شکل می دهند و تغییر می دهند. کار او به این موضوع می پردازد که چگونه انتشار استراتژی ها و رویکردهای جدید را می توان تسهیل کرد، اما همچنین دریافت که سیستم هایی که این استراتژی ها به آنها تحمیل می شود، انعطاف پذیر و گاهی در برابر تغییر مقاوم هستند. او ایدههای زیادی برای تأمل ارائه میکند، زیرا ما در نظر میگیریم که چگونه سیستم بازار به طور کلی به مسائل زیستمحیطی میپردازد. – اندرو جی. هافمن، دانشگاه میشیگان، ایالات متحده
«انسان ها به عنوان دانشمندان و مدیران اغلب از استعاره ها استفاده می کنند تا به توصیف و درک مسائل پیچیده ای که مشاهده یا مدیریت می کنند کمک کنند. زمانی که فعالیتهای انسانی در برابر محدودیتهای تعیینشده توسط سیستمهای طبیعی شروع به برخورد میکنند، تمایل به جستجوی استعارههایی از علوم طبیعی – زیستمیمیک یا بومشناسی صنعتی – مدتی است که وجود داشته است. در این کتاب، فرانک بونز قدرت ایده های علم تکاملی را به عنوان استعاره برای درک سیستم های اقتصادی بررسی می کند. این کار پیچیده است، اما او آن را با مهارت انجام می دهد. به یاد داشته باشید که یک استعاره نه تنها در آنچه توضیح می دهد، بلکه حتی بیشتر در آنچه توضیح نمی دهد، قدرتمند است. – نایجل روم، دانشگاه آزاد بروکسل، بلژیک و مدرسه بازرگانی TiasNimbas، تیلبورگ، هلند
شرکتها طیف گستردهای از استراتژیهای زیستمحیطی را اتخاذ میکنند، از توسعه محصولات نوآورانه با کاهش اثرات زیستمحیطی تا لابیگری علیه تلاشهای دولتی برای تعیین استانداردها. برای نحوه برخورد شرکت ها با محیط طبیعی. این کتاب به بررسی این تنوع می پردازد و اولین کتابی است که یک رویکرد تکاملی منسجم به استراتژی های اکولوژیکی شرکت ها ارائه می دهد. نویسنده با تکیه بر بینشهای علوم سازمانی و مدیریتی و مطالعات نوآوری، چارچوبی تکاملی را ترسیم میکند که درک عمیقتری از نحوه شکلدهی شرکتها به استراتژیهای اکولوژیکی و تعامل برای ایجاد اینرسی یا تغییر در سطح سیستمهای تولید و مصرف را ممکن میسازد. این چارچوب برای سیستمهای تولید و مصرف قهوه و خودرو اعمال میشود و بینشی را در مورد پویایی پیچیدهای که از طریق آن چنین سیستمهایی در برخورد با تأثیرات زیستمحیطی تکامل مییابند، به دست میدهد. این کتاب بینش نظری را در مورد استراتژی های کسب و کار و محیط طبیعی پیش می برد و پویایی سیستم های تولید و مصرف را روشن می کند.
دانشمندان، دانشجویان و دست اندرکاران علوم سازمانی و مدیریتی، مطالعات نوآوری و بوم شناسی صنعتی که علاقه مند به رابطه بین تجارت و محیط طبیعی هستند، این کتاب را ارزشمند خواهند یافت.
`We cannot expect to solve the environmental problems we face today by narrowing our focus on single firms. We need to think more systemically. In his book, Creating Ecological Value, Frank Boons takes on this challenge. While his research begins by exploring the diversity of environmental strategies adopted by companies, he moves his analysis next to the level of the production and consumption systems to understand how these strategies shape and alter them. His work considers how the diffusion of strategies and novel approaches can be facilitated but also finds that the systems into which these strategies are imposed are resilient and, at times, resistant to change. He offers plenty of ideas to ponder as we consider how the market system as a whole addresses environmental issues.’ – Andrew J. Hoffman, The University of Michigan, US
`Humans as scientists and managers often draw on metaphors to help describe and understand the complex issues they observe or manage. As human activities begin to bump up against the constraints set by natural systems there is a tendency to search for metaphors from natural science – biomimicy or industrial ecology – have been around for some time now. In this book, Frank Boons explores the power of ideas from evolutionary science as metaphor to understand economic systems. This is complex work, but, he does it with skill; remembering that a metaphor is powerful not just in what it explains but even more in what it doesn’t serve to explain.’ – Nigel Roome, Free University of Brussels, Belgium and TiasNimbas Business School, Tilburg, The Netherlands
Firms adopt a wide variety of ecological strategies, ranging from the development of innovative products with reduced environmental impact to lobbying against governmental attempts to set standards for the way in which firms deal with the natural environment. This book explores this variety and is the first to provide a coherent evolutionary approach to the ecological strategies of firms.
Drawing on insights from organization and management sciences and innovation studies, the author outlines an evolutionary framework enabling a deeper understanding of how firms shape ecological strategies and interact to create inertia or change at the level of systems of production and consumption. This framework is applied to the coffee and automobile production and consumption systems, yielding insight into the complex dynamics through which such systems evolve in dealing with ecological impact. The book advances theoretical insight into business strategies and the natural environment and illuminates the dynamics of production and consumption systems.
Scholars, students and practitioners from organization and management sciences, innovation studies and industrial ecology interested in the relationship between business and the natural environment will find this book invaluable.
دانلود کتاب «ایجاد ارزش زیست محیطی: رویکردی تکاملی به استراتژی های کسب و کار و محیط طبیعی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.