کتاب الکترونیکی

حقیقت شرکتی: محدودیت های شفافیت

Corporate Truth: The Limits To Transparency

دانلود کتاب Corporate Truth: The Limits To Transparency (به فارسی: حقیقت شرکتی: محدودیت های شفافیت) نوشته شده توسط «Adrian Henriques»


اطلاعات کتاب حقیقت شرکتی: محدودیت های شفافیت

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Earthscan Publications Ltd.

نویسنده: Adrian Henriques

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 194

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 1844073904

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب حقیقت شرکتی: محدودیت های شفافیت

در جنگل شرکتی که انرونز و ورلدکامز در آن زندگی می‌کنند، فقدان شفافیت ریشه همه رسوایی‌ها است، با این حال ارائه شفافیت با منافع اغلب رقیب سهامداران، هیئت مدیره شرکت‌ها، تنظیم‌کننده‌های دولتی و سایر سهامداران بسیار دشوار به نظر می‌رسد. این کتاب تجاری پر جنب و جوش که توسط آدریان هنریکس، کارشناس مسئول مسئولیت اجتماعی شرکتی نوشته شده است و با تکیه بر ثروت عظیمی از مثال های واقعی از دنیای تجاری، به دنبال محدودیت های مناسب برای شفافیت است. نویسنده از محرمانگی تجاری گرفته تا اخلاق بازاریابی گرفته تا لابی گری و فساد شرکتی، به موقعیت، اهمیت و محدودیت های شفافیت در زندگی شرکتی مدرن می پردازد و از طریق معضلاتی که افزایش شفافیت وجود دارد، کار می کند. از اسرار اتاق هیئت مدیره گرفته تا مبارزات سازمان های غیردولتی، شفافیت یک چالش همیشگی است – چقدر کافی است؟ چقدر نیاز داریم؟ چطوری انجامش میدیم؟ این کتاب که به طور ایده‌آل برای رهبران و مدیران کسب و کار، مشاوران و دانشجویان بازرگانی مناسب است، به این سؤالات و موارد دیگر می‌پردازد.


In the corporate jungle inhabited by Enrons and WorldComs, a lack of transparency is the root of all scandal, yet delivering transparency seems immensely difficult with the often competing interests of shareholders, corporate boards, government regulators, and other stakeholders. Written by noted corporate social responsibility practitioner Adrian Henriques and drawing on a vast wealth of real-life examples from the commercial world, this lively business book goes in search of the appropriate limits of transparency. From commercial confidentiality to the ethics of marketing to lobbying and corporate corruption, the author addresses the position, significance, and limits of transparency in modern corporate life and works through the dilemmas that the increasing calls for transparency present. From the secrets of the board room to the struggles of NGOs, transparency is a persistent challenge–how much is enough? How much do we need? How do we do it? This book, ideally suited to business leaders and managers, consultants and business students alike addresses these questions and more.

دانلود کتاب «حقیقت شرکتی: محدودیت های شفافیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.