کتاب الکترونیکی

تولید رسانه شرکتی،

Corporate Media Production,

دانلود کتاب Corporate Media Production, (به فارسی: تولید رسانه شرکتی،) نوشته شده توسط «Ray DiZazzo»


اطلاعات کتاب تولید رسانه شرکتی،

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Ray DiZazzo

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 279

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 0240805143 , 9780240805146 , 9780080569338

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب تولید رسانه شرکتی،

با ظهور تجهیزات مقرون به صرفه، فرصت های بیشتری در زمینه تولید رسانه های شرکتی وجود دارد. این کتاب تمام جنبه های این حوزه خلاق را از توسعه مفهوم تا مراحل نهایی پس از تولید بررسی می کند. این کتاب همچنین نقش نویسنده، تهیه کننده، کارگردان و مشتری را روشن می کند و در عین حال بر پویایی میان این بازیگران کلیدی تمرکز می کند. این کتاب عمیق تمام عناصر فنی و خلاقانه مورد استفاده در ایجاد رسانه در دنیای شرکت ها را به تصویر می کشد. نسخه جدید به روز شده است تا منعکس کننده جدیدترین تولیدات رسانه ای، ویرایش، فرمت های تحویل و فرآیندها با تاکید بر DV باشد. مطالبی در مورد دوربین‌های ویدئویی دیجیتال جدید و سیستم‌های ویرایش غیرخطی، و همچنین بحث گسترده‌ای در مورد شیرین‌سازی صدا وجود دارد. فصل جدیدی در ارزیابی این فرآیند حیاتی را ابهام می کند و بحث جدیدی درباره چند رسانه ای وجود دارد. * به روز شده برای پوشش تاثیر انقلاب ویدئویی دیجیتال بر ابزارهای تولید رسانه های شرکتی * جنبه های خلاقانه و فنی شغل را پوشش می دهد * دانش ضروری برای هر کسی که قصد دارد شغلی در ویدئوی شرکتی داشته باشد.


With the advent of affordable equipment, there are more opportunities than ever in the field of corporate media production. This book examines all aspects of this creative field, from concept development to the final stages of postproduction. The book also clarifies the roles of the writer, producer, director and client while focusing on the dynamics among these key players. This in-depth book captures all the technical and creative elements used in the creation of media in the corporate world. The new edition has been updated to reflect the most current media production, editing, delivery formats and processes, with an emphasis on DV. There is material on the new digital video cameras and non-linear editing systems, as well as an expanded discussion of audio sweetening. A new chapter on evaluation demystifies this critical process, and there is a new discussion of multimedia. * Updated to cover the digital video revolution’s effect on the tools of corporate media production * Covers the creative and technical aspects of the job * Essential knowledge for anyone planning a career in corporate video

دانلود کتاب «تولید رسانه شرکتی،»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.