دانلود کتاب Core Animation for Mac OS X and the iPhone: Creating Compelling Dynamic User Interfaces (Pragmatic Programmers) (به فارسی: انیمیشن هسته ای برای Mac OS X و iPhone: ایجاد رابط های کاربر پویا متقاعد کننده (برنامه نویسان عملی)) نوشته شده توسط «Bill Dudney»
اطلاعات کتاب انیمیشن هسته ای برای Mac OS X و iPhone: ایجاد رابط های کاربر پویا متقاعد کننده (برنامه نویسان عملی)
موضوع اصلی: رسانه ها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pragmatic Bookshelf
نویسنده: Bill Dudney
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 200
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 1934356107 , 9781934356104
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب انیمیشن هسته ای برای Mac OS X و iPhone: ایجاد رابط های کاربر پویا متقاعد کننده (برنامه نویسان عملی)
من یک تفصیل طولانی و مفصل از شکست های این کتاب در وبلاگم در [….] نوشتم، اما نسخه کوتاه آن در اینجا آمده است. این کتاب برای موفقیت به چند چیز نیاز دارد، به خصوص با توجه به محصول جدید کاکائو. توسعه دهندگان به لطف آیفون به اطراف می آیند. بیشتر آنها با برنامه نویسی قطعی کاکائو (R) برای Mac (R) OS X (نسخه سوم) توسط آرون هیله گاس شروع می کنند و به سراغ یادگیری در مورد فناوری های چارچوب خاص می روند. به این ترتیب، برخی از قراردادهای سبکشناسی و برنامهنویسی که «بهترین شیوههای برنامهنویسی کاکائو» را نشان میدهند، اصلاً رعایت نمیشوند. پروژههای نمونه، علیرغم قصد بیانشده نویسنده برای “جرقه زدن تخیل ما”، از نظر دامنه تنبل هستند. کد نمونه اغلب مملو از ivar و متدهایی است که حتی در پروژه استفاده نمی شوند. به نظر می رسد که اصلاً از مدیریت حافظه استفاده نمی شود. کد بین استفاده از نماد براکت “سنتی” و نماد نقطه از پروژه ای به پروژه دیگر در نوسان است. و من میتوانم ادامه دهم… نوشته نویسنده فوقالعاده زائد است، و کتاب میتواند از ویراستاری استفاده کند که از بریدن و سوزاندن هراسی ندارد. عبارات طولانی است که چیزی نمی گوید، و مفاهیم و جملات خاصی بارها و بارها مطرح می شوند. در جایی که نویسنده از یک طرف میخواهد ما احساس راحتی کنیم که چیزهای «زیبا» بسازیم تا یاد بگیریم چگونه انیمیشن هستهای را در آینده طراحی رابط ادغام کنیم، او بخش بیشتری از کتاب را صرف هشدار درباره انجام دقیقاً همین کار میکند. به نظر می رسد که او واقعاً از اینکه قفل جعبه پاندورا را بر روی جامعه توسعه باز می کند وحشت دارد و اگر از این به بعد همه چیز در پروژه های کاکائو اشتباه شروع شود، شخصاً مسئول خواهد بود. من متواضعانه پیشنهاد میکنم که این نقش نویسنده در زندگی من به عنوان یک توسعهدهنده نیست. شاید بزرگترین احساس من در این کتاب این است که مخاطبان هدف آن نامشخص هستند. قطعاً این مقدمه ای برای کاکائو نیست، اما تلاش زیادی می کند تا دست توسعه دهندگان با تجربه تر را بگیرد. بنابراین برای کسانی که تجربه کاکائو دارند بسیار آسان است، اما برای کسانی که تجربه ندارند بسیار سخت است. من واقعاً دوست دارم این کتاب را به عنوان یک گام بعدی منطقی از کتاب Hillegass دوباره تصور کنم و عمیقاً به Core Animation بپردازم. سه یا چهار پروژه عمیق و اصلی را توسعه دهید، توسعه کد را با جزئیات توضیح دهید، بر اساس بهترین روشهایی که Hillegass آموزش میدهد، به طور انحصاری به جامعه توسعهای که Objective-C و نحوه استفاده از چارچوبهای کاکائو بدون ترس را میدانند، پاسخ دهید.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.