دانلود کتاب Copyright and Multimedia Products: A Comparative Analysis (Cambridge Intellectual Property and Information Law) (به فارسی: کپی رایت و محصولات چند رسانه ای: تحلیل مقایسه ای (قانون مالکیت فکری و اطلاعات کمبریج)) نوشته شده توسط «Irini A. Stamatoudi»
اطلاعات کتاب کپی رایت و محصولات چند رسانه ای: تحلیل مقایسه ای (قانون مالکیت فکری و اطلاعات کمبریج)
موضوع اصلی: قانون
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cambridge University Press
نویسنده: Irini A. Stamatoudi
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 335
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0521808197 , 9780521808194 , 9780511019401
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کپی رایت و محصولات چند رسانه ای: تحلیل مقایسه ای (قانون مالکیت فکری و اطلاعات کمبریج)
محصولات چند رسانه ای بسیار موفق شده اند. با این حال، اغلب به طور ناکافی توسط طرحهای حق چاپ ملی و بینالمللی موجود محافظت میشوند. این مطالعه یکی از اولین تحلیلهای جامع و تطبیقی آثار چندرسانهای و حفاظت از حق چاپ است. ستامتودی ماهیت کار چندرسانه ای و قوانین موجود و همچنین مجموعه ها و گردآوری ها، پایگاه های اطلاعاتی، آثار سمعی و بصری و برنامه های رایانه ای را مورد توجه قرار می دهد. در نهایت، او مدلی برای راه حل قانونی اروپا ارائه می دهد. کار او برای دانشگاهیان و دانشجویان و همچنین وکلا و سیاست گذاران حق چاپ مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دانلود کتاب «کپی رایت و محصولات چند رسانه ای: تحلیل مقایسه ای (قانون مالکیت فکری و اطلاعات کمبریج)»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)