کتاب الکترونیکی

مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

Contagious: Why Things Catch On

دانلود کتاب Contagious: Why Things Catch On (به فارسی: مسری: چرا همه چیز درگیر می شود) نوشته شده توسط «Jonah Berger»


اطلاعات کتاب مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Simon & Schuster

نویسنده: Jonah Berger

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

حجم فایل: 734 کیلوبایت

کد کتاب: 1451686579 , 9781451686579

توضیحات کتاب مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

چه چیزی باعث محبوبیت همه چیز می شود؟ اگر گفتید تبلیغات، دوباره فکر کنید. مردم به تبلیغات گوش نمی دهند، بلکه به صحبت های همسالان خود گوش می دهند. اما چرا مردم در مورد محصولات و ایده های خاص بیشتر از دیگران صحبت می کنند؟ چرا برخی داستان ها و شایعات مسری تر هستند؟ و چه چیزی باعث می شود محتوای آنلاین ویروسی شود؟

جونا برگر، استاد بازاریابی وارتون، دهه گذشته را صرف پاسخ دادن به این سؤالات کرده است. او مطالعه کرده است که چرا مقالات نیویورک تایمز فهرست بیشترین ایمیل‌های خود روزنامه را می‌سازد، چرا محصولات دهان به دهان می‌شوند و چگونه نفوذ اجتماعی همه چیز را شکل می‌دهد، از ماشین‌هایی که می‌خریم تا لباس‌هایی که می‌پوشیم تا نام‌هایی که برای فرزندانمان می‌گذاریم. در این کتاب، برگر علم پنهانی که در پس دهان به دهان و انتقال اجتماعی وجود دارد را آشکار می کند. کشف کنید که چگونه شش اصل اساسی باعث می‌شود تا انواع چیزها مسری شوند، از محصولات مصرفی و سیاست‌گذاری‌ها گرفته تا شایعات محل کار و ویدیوهای YouTube.

Contagious تحقیقات پیشگامانه را با داستان های قدرتمند ترکیب می کند. بیاموزید که چگونه استیک‌خانه‌ای لوکس از طریق استیک پنیر کم‌ارزش محبوبیت پیدا کرد، چرا تبلیغات ضد مواد مخدر ممکن است در واقع مصرف مواد مخدر را افزایش داده باشد، و چرا بیش از 200 میلیون مصرف‌کننده ویدئویی را درباره یکی از به ظاهر خسته‌کننده‌ترین محصولات موجود به اشتراک گذاشتند: مخلوط‌کن. اگر فکر کرده‌اید که چرا داستان‌های خاصی به اشتراک گذاشته می‌شوند، ایمیل‌ها ارسال می‌شوند یا ویدیوها به صورت ویروسی در می‌آیند، Contagious دلیل آن را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه از این مفاهیم برای تولید محتوای مسری استفاده کنید. این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص و کاربردی را برای کمک به انتشار اطلاعات ارائه می‌کند – برای طراحی پیام‌ها، تبلیغات و اطلاعاتی که مردم به اشتراک می‌گذارند. فرقی نمی‌کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید، صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید که تلاش می‌کند آگاهی خود را افزایش دهد، سیاستمداری کاندیدای منصبی باشید، یا یک مقام بهداشتی که تلاش می‌کند حرف‌ها را به گوش شما برساند، Contagious به شما نشان می‌دهد که چگونه محصول یا ایده‌تان را جلب کنید. .


What makes things popular? If you said advertising, think again. People don’t listen to advertisements, they listen to their peers. But why do people talk about certain products and ideas more than others? Why are some stories and rumors more infectious? And what makes online content go viral?

Wharton marketing professor Jonah Berger has spent the last decade answering these questions. He’s studied why New York Times articles make the paper’s own Most E-mailed List, why products get word of mouth, and how social influence shapes everything from the cars we buy to the clothes we wear to the names we give our children. In this book, Berger reveals the secret science behind word-of-mouth and social transmission. Discover how six basic principles drive all sorts of things to become contagious, from consumer products and policy initiatives to workplace rumors and YouTube videos.

Contagious combines groundbreaking research with powerful stories. Learn how a luxury steakhouse found popularity through the lowly cheese-steak, why anti-drug commercials might have actually increased drug use, and why more than 200 million consumers shared a video about one of the seemingly most boring products there is: a blender. If you’ve wondered why certain stories get shared, e-mails get forwarded, or videos go viral, Contagious explains why, and shows how to leverage these concepts to craft contagious content. This book provides a set of specific, actionable techniques for helping information spread—for designing messages, advertisements, and information that people will share. Whether you’re a manager at a big company, a small business owner trying to boost awareness, a politician running for office, or a health official trying to get the word out, Contagious will show you how to make your product or idea catch on.

دانلود کتاب «مسری: چرا همه چیز درگیر می شود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید