دانلود کتاب Consumer Behavior For Dummies (به فارسی: رفتار مصرف کننده برای آدمک ها) نوشته شده توسط «Laura Lake»
اطلاعات کتاب رفتار مصرف کننده برای آدمک ها
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Laura Lake
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 387
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780470449837 , 0470449837
توضیحات کتاب رفتار مصرف کننده برای آدمک ها
به ذهن مصرف کنندگان وارد شوید و درآمد خود را افزایش دهید!
میخواهید بهتر درک کنید که چرا مصرفکنندگان به شیوهای که انجام میدهند فکر و عمل میکنند؟ این راهنمای عملی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا تأثیراتی را که بر رفتار خرید آنها تأثیر می گذارد، شناسایی کنید. همچنین به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید آن دانش را هنگام توسعه یک استراتژی بازاریابی که مستقیماً با نیازهای آنها صحبت میکند، به کار ببرید. خواهید دید که چگونه توجه آنها را جلب کنید، آنها را تشویق کنید تا محصولات و خدمات خود را خریداری کنند، وفاداری آنها را به دست آورید و خیلی چیزهای دیگر.
- چرا میخرند؟ — درک فرآیند تصمیم گیری که مصرف کنندگان هنگام بررسی خرید طی می کنند
رفتار را در بازاریابی اعمال کنید — یاد بگیرید 4Pهای بازاریابی و اینکه چگونه رفتار مصرف کننده در هر یک نقش دارد
درک عمیق تری از مصرف کننده منفرد — انگیزه، احساسات، ادراک و نگرش مصرف کننده را بسنجد و از آنها برای پیش بینی و تغییر قصد خرید استفاده کنید
کاوش تأثیرات خارجی بر مشتریان — از فرهنگ ها گرفته تا چرخه های زندگی خانواده تا ساختارهای خانوار و گروه های اجتماعی، رجوع کنید به الگوهای خرید چگونه تحت تأثیر قرار می گیرند
استراتژی بازاریابی خود را بسازید — از دانش مصرف کننده برای کندوکاو در تحقیقات بازار، شناسایی بخش های کلیدی و راه اندازی به بازارهای دست نخورده استفاده کنید
برنامه خود را اجرا کنید — استراتژی های موقعیت یابی قدرتمند ایجاد کنید و دسترسی پیدا کنید مشتریانی که در آنجا هستند با پیامی که آنها را تشویق می کند
کتاب را باز کنید و پیدا کنید:
- بینش و توصیه های عملی و واقعی
نکاتی که به شما کمک می کند مصرف کنندگان را از توجه به عمل هدایت کنید
تکنیک های تحقیق و نکات بازاریابی
چگونه خودپنداره ها و سبک زندگی رفتار مصرف کننده را تغییر می دهند
روش هایی برای پرورش تجارت تکراری و وفاداری
راه هایی برای محافظت در برابر رفتار نادرست مصرف کننده
توصیه هایی در مورد تشویق پذیرش محصول جدید
ده راه برای افزایش رضایت مشتری
Want to better understand why consumers think and act the way they do? This practical guide gives you the tools to identify the influences that affect their purchasing behavior. It also shows you how to apply that knowledge as you develop a marketing strategy that speaks directly to their needs. You’ll see how to capture their attention, motivate them to purchase your products and services, earn their loyalty, and much more.
- Why do they buy? — understand the decision-making process consumers go through when considering a purchase
Apply behavior to marketing — learn the 4Ps of marketing and how consumer behavior plays a role in each
Gain a deeper understanding of the individual consumer — gauge a consumer’s motivation, emotions, perception, and attitude and use them to predict and change buying intentions
Explore external influences on customers — from cultures to family life cycles to household structures and social groups, see how purchasing patterns are affected
Craft your marketing strategy — use consumer knowledge to delve into market research, identify key segments, and launch into untapped markets
Implement your plan — create powerful positioning strategies and reach customers where they’re at with a message that motivates them
Open the book and find:
- Actionable, real-world insight and advice
Tips to help you lead consumers from attention to action
Research techniques and marketing tips
How self-concepts and lifestyle change consumer behavior
Methods for cultivating repeat business and loyalty
Ways to protect against consumer misbehavior
Advice on encouraging new product adoption
Ten ways to enhance customer satisfaction
دانلود کتاب «رفتار مصرف کننده برای آدمک ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.