کتاب الکترونیکی

پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی 0813824249

Concept Research in Food Product Design and Development 0813824249

دانلود کتاب Concept Research in Food Product Design and Development 0813824249 (به فارسی: پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی 0813824249) نوشته شده توسط «Howard R. Moskowitz PhD – Sebastiano Porretta – Matthias Silcher»


اطلاعات کتاب پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی 0813824249

موضوع اصلی: تولید مواد غذایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Blackwell

نویسنده: Howard R. Moskowitz PhD – Sebastiano Porretta – Matthias Silcher

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 581

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 9780813824246 , 0813824249

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی 0813824249

مفاهیم برای توسعه و بازاریابی محصولات و خدمات حیاتی هستند. آنها طرح اولیه این محصولات و خدمات را تشکیل می دهند، البته در سطح مصرف کنندگان و نه در سطح فنی. یک مفهوم خوب محصول می تواند با هدایت توسعه دهندگان و تبلیغات در مسیر درست به موفقیت محصول کمک کند. با این حال، کمبود اطلاعات عملی و علمی در مورد چگونگی ایجاد و ارزیابی مفاهیم وجود دارد. تمرکز کمی بر ایجاد پایگاه های دانش برای مفاهیم وجود داشته است. توسعه مفهوم اغلب به قسمتی به اصطلاح “جلو فازی” تنزل داده می شود.
تحقیقات مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی این بی توجهی به مفاهیم محصول را با ارائه یک درمان منحصر به فرد از مفاهیم برای متخصصان تجاری و همچنین برای دانشمندان محقق برطرف می کند. کتاب با اصول ساده مفاهیم شروع می‌شود، به سمت روش‌هایی برای آزمایش مفاهیم پیش می‌رود و سپس به حوزه‌های اساسی‌تری مانند ایجاد اعتبار، آزمایش در سطح بین‌المللی و با کودکان، ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی و فروش در روش‌های جدید برای آزمایش مفهوم می‌پردازد. این کتاب ترکیبی از کتاب “چگونه به” کسب و کار با یک بررسی دقیق از جنبه های مختلف تحقیق مفهومی است. به این ترتیب، این کتاب یک سهم منحصر به فرد در کاربردهای تجاری در مواد غذایی و روش های تحقیق مصرف کننده است. این کتاب به طور خاص برای غذاها قرار داده شده است تا تمرکز خود را روی مجموعه ای منسجم از موضوعات حفظ کند.
پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان جذاب است: تحقیق و توسعه، بازاریابی، تحلیل‌گران حسی و دانشگاه‌ها. متخصصان تحقیق و توسعه شرکتی یاد خواهند گرفت که چگونه مفاهیم قوی خلق کنند. بازاریابان متوجه خواهند شد که چگونه مفاهیم در قلب کسب و کار آنها قرار دارد. تحلیلگران حسی این کتاب را گسترش طبیعی علاقه خود به ویژگی های محصول خواهند یافت. دانشجویان دانشگاه درک خواهند کرد که چگونه تحقیق مفهومی بخش مهمی از “ارتباط با مصرف کننده” است. پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی متن قطعی و ابتکاری در توصیف چگونگی ایجاد، تجزیه و تحلیل و استفاده از مفاهیم جدید محصول است.


Concepts are critical for the development and marketing of products and services. They constitute the blueprint for these products and services, albeit at the level of consumers rather than at the technical level. A good product concept can help make the product a success by guiding developers and advertising in the right direction. Yet, there is a dearth of both practical and scientific information about how to create and evaluate concepts. There has been little or no focus on establishing knowledge bases for concepts. Concept development is too often relegated to the so-called “fuzzy front end.”
Concept Research in Food Product Design and Development remedies this inattention to product concepts by providing a unique treatment of concepts for the business professional as well as for research scientists. The book begins with simple principles of concepts, moves forward to methods for testing concepts, and then on to more substantive areas such as establishing validity, testing internationally and with children, creating databases, and selling in new methods for concept testing. The book combines a “how to” business book with a detailed treatment of the different facets of concept research. As such, the book represents a unique contribution to business applications in food, and consumer research methods. The book is positioned specifically for foods, to maintain a focus on a coherent set of topics.
Concept Research in Food Product Design and Development appeals to a wide variety of audiences: R&D, marketing, sensory analysts, and universities alike. Corporate R&D professionals will learn how to create strong concepts. Marketers will recognize how concepts are at the heart of their business. Sensory analysts will find the book a natural extension of their interest in product features. University students will understand how concept research is a critical part of the “consumer-connection.” Concept Research in Food Product Design and Development is the definitive, innovative text in describing how to create, analyze, and capitalize upon new product concepts.

دانلود کتاب «پژوهش مفهومی در طراحی و توسعه محصولات غذایی 0813824249»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.