کتاب الکترونیکی

کامل برنامه نویسی مایا جلد دوم یک راهنمای عمیق برای مبانی سه بعدی، هندسه و مدل سازی

Complete Maya Programming Volume II  An In-Depth Guide to 3D Fundamentals, Geometry, and Modeling

دانلود کتاب Complete Maya Programming Volume II An In-Depth Guide to 3D Fundamentals, Geometry, and Modeling (به فارسی: کامل برنامه نویسی مایا جلد دوم یک راهنمای عمیق برای مبانی سه بعدی، هندسه و مدل سازی) نوشته شده توسط «David Gould»


اطلاعات کتاب کامل برنامه نویسی مایا جلد دوم یک راهنمای عمیق برای مبانی سه بعدی، هندسه و مدل سازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: David Gould

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 737

حجم فایل: 18.57 مگابایت

توضیحات کتاب کامل برنامه نویسی مایا جلد دوم یک راهنمای عمیق برای مبانی سه بعدی، هندسه و مدل سازی

اولین کتاب تحسین شده دیوید گولدز، «برنامه نویسی کامل مایا: راهنمای گسترده برای MEL و C++ API»، به هنرمندان و برنامه نویسان درک عمیقی از نحوه کار مایا و چگونگی بهبود و سفارشی سازی آن از طریق برنامه نویسی ارائه می دهد. دیوید در کتاب جدید خود مقدمه ای ملایم و شهودی از ایده های اصلی گرافیک کامپیوتری ارائه می دهد. هر مفهوم به تدریج توضیح داده می شود و به طور کامل در MEL و C++ پیاده سازی می شود تا یک هنرمند یا برنامه نویس بتواند از کد منبع مستقیماً در برنامه های خود استفاده کند. هندسه و مدل‌سازی با مثال‌های به تدریج پیچیده‌تر که تمام ویژگی‌های برنامه‌نویسی ممکن مایا را نشان می‌دهند، با جزئیات پوشش داده شده‌اند. جلد اول دیوید گولدز به طور گسترده به عنوان معتبرترین مرجع برنامه نویسی مایا در نظر گرفته می شود. جلد دوم این سنت را ادامه می دهد و یک راهنمای بی بدیل برای هنرمند و برنامه نویس ارائه می دهد که وظایف پیچیده را انجام می دهد. طیفی از موضوعات در گرافیک کامپیوتری شامل نقاط و بردارها، چرخش ها، تبدیل ها، منحنی ها و سطوح (چند ضلعی، NURBS، تقسیم بندی فرعی) و مدل سازی را پوشش می دهد. بینش‌هایی را به عملکرد درونی مایا ارائه می‌دهد تا یک هنرمند یا برنامه‌نویس بتواند ابزارها و راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده را طراحی و توسعه دهد. حل مسئله با MEL (زبان اسکریپت نویسی Mayas) و قدرتمندتر و همه کاره‌تر C++ API، با نمونه‌های کد فراوان برای هر کدام، بحث می‌کند.


David Goulds acclaimed first book, «Complete Maya Programming: An Extensive Guide to MEL and the C++ API», provides artists and programmers with a deep understanding of the way Maya works and how it can be enhanced and customized through programming. In his new book, David offers a gentle, intuitive introduction to the core ideas of computer graphics. Each concept is explained progressively and is fully implemented in both MEL and C++ so that an artist or programmer can use the source code directly in their own programs. Geometry and modeling are covered in detail with progressively more complex examples demonstrating all of Mayas possible programming features. David Goulds first volume is widely regarded as the most authoritative reference on Maya programming. Volume II continues this tradition and provides an unmatched guide for the artist and programmer tackling complex tasks. It covers a spectrum of topics in computer graphics including points and vectors, rotations, transformations, curves and surfaces (polygonal, NURBS, subdivision), and modeling. It offers insights to Mayas inner workings so that an artist or programmer can design and develop customized tools and solutions. It discusses problem solving with MEL (Mayas scripting language) and the more powerful and versatile C++ API, with plenty of code examples for each.

دانلود کتاب «کامل برنامه نویسی مایا جلد دوم یک راهنمای عمیق برای مبانی سه بعدی، هندسه و مدل سازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید