دانلود کتاب Competitive Intelligence (به فارسی: هوش رقابتی) نوشته شده توسط «Christopher Murphy»
اطلاعات کتاب هوش رقابتی
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Gower Publishing Company
نویسنده: Christopher Murphy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 302
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0566085372 , 9780566085376
توضیحات کتاب هوش رقابتی
هر مدیر تجاری برای یافتن تامین کنندگان، بسیج سرمایه، جلب مشتری و دفع رقبا به هوش نیاز دارد. به دست آوردن این اغلب یک فرآیند غریزی و برنامه ریزی نشده است. مدیری که رویکردی آگاهانه و سیستماتیک برای کسب اطلاعات دارد، در موقعیت بهتری برای شناسایی و استفاده از فرصت ها و در عین حال محافظت از سازمان در برابر خطرات رقابتی که شکوفایی آن را به خطر می اندازد – و حتی گاهی اوقات بقای آن را به خطر می اندازد. “هوش رقابتی” کریستوفر مورفی توضیح می دهد: نظریه رقابت تجاری. چگونه شرکت ها سعی می کنند از رقبای خود پیشی بگیرند. روش های تحقیق و منابع اطلاعاتی که مواد خام برای ایجاد هوش تولید می کند. تکنیک های تحلیلی که انبوه حقایق و نظرات بازیابی شده را به بستری از دانش سالم و قابل استفاده برای حمایت از تصمیم گیری آگاهانه تجاری تبدیل می کند. متن شامل نمونه ها و تجربیات فراوانی از تجربه مشاوره خود نویسنده است. او از طیف وسیعی از رشتهها، از جمله نقد ادبی (یا نحوه خواندن بین خطوط گزارشهای شرکت، اطلاعیهها و داستانهای رسانهای) و انسانشناسی (درک فرهنگ شرکت)، و همچنین موارد بارزتر مانند تحلیل مالی، مدیریت استفاده میکند. تئوری و تکنیک های پیش بینی کسب و کار این تلفیقی از بینشهای بسیاری از زمینههای تخصصی، چارچوبی بسیار خوانا، عملی و تخیلی را برای هر کسی که به دنبال جمعآوری و استفاده مؤثر از دادههای بازار و شرکت است، فراهم میکند. در حالی که بر محیط کسب و کار بریتانیا متمرکز است، درس های گرفته شده کاربرد جهانی دارند و نمونه هایی از سراسر جهان گرفته شده است. علاوه بر این یک فصل به تحقیق در مورد صنایع و شرکت ها در سایر کشورها اختصاص یافته است. اگرچه اصولاً به شرکتهای تجاری مربوط میشود، بسیاری از اصول و تکنیکها نیز برای مدیران بخش دولتی یا سازمانهای غیرانتفاعی مرتبط عملی قابلتوجهی خواهند بود. «هوش رقابتی» همچنین چارچوبی قانونی و اخلاقی برای راهنمایی افراد بیاحتیاط و مهار بیش از حد مشتاقان فراهم میکند. فصل آخر، «مقابله های اطلاعاتی»، چشمان شما را به نیاز به محافظت از سازمان خود در برابر برخی از اقدامات محققان و محققین کمتر دقیق باز می کند.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.