کتاب الکترونیکی

اطلس رنگی ژنتیک

Color Atlas Of Genetics

دانلود کتاب Color Atlas Of Genetics (به فارسی: اطلس رنگی ژنتیک) نوشته شده توسط «Eberhard Passarge»


اطلاعات کتاب اطلس رنگی ژنتیک

موضوع اصلی: ژنتیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thieme Medical Publishers

نویسنده: Eberhard Passarge

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 468

حجم کتاب: 34 مگابایت

کد کتاب: 9780865779587 , 0-86577-958-9 , 0-86577-958-9 , 3131003626

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب اطلس رنگی ژنتیک

ویرایش سوم این کتاب تحسین‌شده که کاملاً به‌روزرسانی و اصلاح شده است، با موفقیت مبانی ژنتیک و سازمان‌دهی ژنومی را در بر می‌گیرد و جنبه‌های مولکولی، نظری و پزشکی کلیدی را ادغام می‌کند.

این کتاب شامل نزدیک به 200 صفحه رنگی که از نظر آموزشی به خوبی ساخته شده و مصور شده است، از یک رویکرد بصری منحصر به فرد استفاده می کند که موضوع پیچیده را بسیار قابل دسترس می کند.

دانشجویان پزشکی این کتاب را یک مرور کلی جیبی ارزشمند از این رشته خواهند دانست و همچنین به عنوان یک کتاب مرجع مفید برای پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی عمل خواهد کرد.


Completely updated and revised, the third edition of this acclaimed book successfully encompasses the fundamentals of genetics and genomic organization, integrating key molecular, theoretical, and medical aspects.

Including nearly 200 didactically well-constructed and illustrated color plates, the book employs a unique visual approach that makes the complex subject matter very accessible.

Medical students will find this book an invaluable pocket-sized overview of the field, and it will also serve as a useful reference book to physicians and other health-care professionals.

دانلود کتاب «اطلس رنگی ژنتیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.