کتاب الکترونیکی

رفتار جمعی و افکار عمومی: تغییرات سریع در افکار و ارتباطات

Collective Behavior and Public Opinion: Rapid Shifts in Opinion and Communication

دانلود کتاب Collective Behavior and Public Opinion: Rapid Shifts in Opinion and Communication (به فارسی: رفتار جمعی و افکار عمومی: تغییرات سریع در افکار و ارتباطات) نوشته شده توسط «Jaap van Ginneken»


اطلاعات کتاب رفتار جمعی و افکار عمومی: تغییرات سریع در افکار و ارتباطات

موضوع اصلی: الکترونیک: مخابرات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Jaap van Ginneken

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 319

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780805843866 , 0-8058-4386-8

توضیحات کتاب رفتار جمعی و افکار عمومی: تغییرات سریع در افکار و ارتباطات

این یک کار بسیار نوآورانه و محرک با طرح کلی یک رویکرد کاملاً جدید برای تغییرات گسترده و سریع در افکار و ارتباطات است. پدیده‌های مرموزی مانند دیوانگی‌ها و تصادف‌های ناگهانی، مد و مد، هیاهوها و شیدایی‌ها، خشم اخلاقی و اعتراض‌ها، شایعات و شایعات، و ترس‌ها و وحشت‌ها را مورد بحث و توضیح قرار می‌دهد. این کتاب سرشار از بینش های جایگزین، به چهار بخش تقسیم شده است. بخش اول در مورد نقاط عزیمت بحث می کند: مرتبط ترین فرآیندهای شکل گیری عقیده و ارتباطات. بخش دوم درباره پدیده‌هایی در سه سطح مختلف است که به طور سنتی در حوزه‌های دوگانه روان‌شناسی توده‌ها و جامعه‌شناسی رفتار جمعی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. بخش سوم بر سه شکل اصلی «رنگ‌آمیزی عاطفی» جریان‌های افکار و خلق و خوی عمومی تمرکز دارد. بخش چهارم ترکیبی از برخی از پدیده‌های فوق‌الذکر را مورد بحث قرار می‌دهد: دیوانگی‌ها و سقوط‌های متوالی در بازارهای مالی، و به این می‌پردازد که چرا پیش‌بینی‌های فنی، اقتصادی، و اجتماعی و نظری اغلب به‌طور بدی شکست می‌خورند. مخاطبان این کتاب شامل دانشجویان روان‌شناسی اجتماعی و توده‌ای، جامعه‌شناسی جنبش‌های اجتماعی و رفتار جمعی و به‌طور کلی نظر و ارتباطات هستند. متخصصان روابط عمومی، بازاریابی، سلامت، امور مالی، و سیاست و همچنین مخاطبان تحصیلکرده نیز این کتاب مورد علاقه را خواهند یافت.


This is a highly innovative and stimulating work with the outline of an entirely new approach to massive and rapid shifts in opinion and communication. It discusses and explains such mysterious phenomena as sudden crazes and crashes, fads and fashion, hypes and manias, moral outrage and protests, gossip and rumors, and scares and panics. Rich in alternative insights, the book is divided into four parts. Part I discusses the points of departure: the most relevant processes of opinion formation and communication. Part II is about phenomena on three different levels, that have traditionally been studied within the twin fields of mass psychology and collective behavior sociology. Part III focuses on the three prime forms of ”emotional coloring” of opinion currents and public moods. Part IV discusses a combination of some of the aforementioned phenomena: successive crazes and crashes in financial markets, and looks at why technological and economic, and social and opinion forecasts often fail so miserably. The audience for this book includes students of social and mass psychology, social movements and collective behavior sociology, and opinion and communication in general. Professionals in public relations, marketing, health, finance, and politics, as well as the educated lay audience, will also find this book of interest.

دانلود کتاب «رفتار جمعی و افکار عمومی: تغییرات سریع در افکار و ارتباطات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.