کتاب الکترونیکی

اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و ارزشیابی: دیدگاه های بین المللی

Cognitive Modifiability in Learning and Assessment: International Perspectives

دانلود کتاب Cognitive Modifiability in Learning and Assessment: International Perspectives (به فارسی: اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و ارزشیابی: دیدگاه های بین المللی) نوشته شده توسط «Tan Oon Seng and Alice Seok-Hoon Seng»


اطلاعات کتاب اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و ارزشیابی: دیدگاه های بین المللی

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage Learning Asia

نویسنده: Tan Oon Seng and Alice Seok-Hoon Seng

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 226

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 981423222X , 9789814232227

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و ارزشیابی: دیدگاه های بین المللی

اصلاح پذیری شناختی یک مفهوم رادیکال است که بر این باور استوار است که انسان ها از ظرفیت نادر اصلاح شدن در انواع توانایی های شناختی لذت می برند (Feuerstein, 1980)، یعنی ما با تقاضاهای در حال تغییر در موقعیت های زندگی بسیار سازگار می شویم. اصلاح پذیری شناخت بیشتر توسط تحقیقات و توسعه اخیر در زمینه های علوم اعصاب و علوم یادگیری پشتیبانی می شود. مطالعات و برنامه‌های پژوهشی اصلاح‌پذیری شناختی مختلف، ارائه‌شده در این کتاب، به وضوح نشان می‌دهد که چگونه چنین تغییرات مثبت و توسعه‌ای می‌تواند رخ دهد. این رویکردهای نوآورانه و مؤثر در تئوری های شناختی مبتنی هستند. گزارش این مطالعات برای ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد مداخلات آموزشی و فرآیند یادگیری پویا برای پیشرفت تحصیلی نوشته شده است. این کتاب رویکرد چند رشته ای را با مشارکت چندین موسسه تحقیقاتی معروف اتخاذ می کند. مباحث در دو بخش ساختار یافته است: اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و اصلاح پذیری شناختی در ارزیابی. هر بخش مجموعه ای از مطالعات را با نمونه هایی از آزمایشگاه و همچنین مطالعات طولی ارائه می دهد. مشارکت کنندگان از مجموعه ای بین المللی از محققان و متخصصان بسیار با تجربه و واجد شرایط هستند.


Cognitive modifiability is a radical concept based on the belief that humans enjoy the rare capacity of becoming modified in a variety of cognitive abilities (Feuerstein, 1980), i.e., we become very adaptive to the changing demands in life situations. The modifiability of cognition is further supported by recent research and development in the fields of neuroscience and learning sciences. Various cognitive modifiability research studies and programs, presented in this book, clearly demonstrate how such positive changes and development can occur. These innovative and effective approaches are grounded in cognitive theories. The accounts of these studies were written to provide valuable information on educational interventions and the dynamic learning process important for academic achievement. This book adopts the multidisciplinary approach with contributions from several well-known research institutions. The discussions are structured under two parts: cognitive modifiability in learning and cognitive modifiability in assessment. Each part provides a set of studies with examples from the laboratory as well as from longitudinal studies. The contributors are from an international pool of highly experienced and qualified researchers and practitioners.

دانلود کتاب «اصلاح پذیری شناختی در یادگیری و ارزشیابی: دیدگاه های بین المللی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.