کتاب الکترونیکی

کتابچه راهنمای فناوری پوشش ها

COATINGS TECHNOLOGY HANDBOOK

دانلود کتاب COATINGS TECHNOLOGY HANDBOOK (به فارسی: کتابچه راهنمای فناوری پوشش ها) نوشته شده توسط «Arthur A. Tracton»


اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای فناوری پوشش ها

موضوع اصلی: بوم شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Arthur A. Tracton

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 828

حجم کتاب: 36 مگابایت

کد کتاب: 9781574446494 , 1574446495

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب کتابچه راهنمای فناوری پوشش ها

کتابچه راهنمای فناوری پوشش‌ها، ویرایش سوم که به طور کامل اصلاح و به روز شده است، نمایه متقابل گسترده‌ای از جنبه‌های مختلف درگیر در این رشته را ارائه می‌کند.
این کتاب شامل 14 فصل جدید، ترکیب رزین‌های آلی و معدنی، رنگدانه‌ها یا پرکننده‌ها و افزودنی‌ها، از فلوئوروکربن‌های پلیمری گرفته تا ترکیبات متشکل از آب، حلال و صد در صد غیر فرار را پوشش می‌دهد. این آزمایش مواد خام و محصولات را بررسی می کند و رنگ های مورد استفاده در جوهرها را با داده های فرمول نشان می دهد. این نسخه شامل یک فصل جدید در مورد رنگدانه های تخصصی برای دمای بالا منحصر به فرد برای این کتاب، یک فصل در مورد آزمایش های آماری، یک فصل در مورد مقررات، و یک فصل در فرمولاسیون با یک صفحه گسترده از محاسبات فرمول. این منبع آگاهی و دانش شما را در مورد پوشش‌ها، جوهرها و چسب‌ها گسترش می‌دهد، به شما در حل مشکلات کمک می‌کند و سطح آشنایی شما را با این فناوری افزایش می‌دهد.


Completely revised and updated, the Coatings Technology Handbook, Third Edition supplies a broad cross-index of the different aspects involved in the discipline.
Containing 14 new chapters, the book covers the composition of both organic and inorganic resins, pigments or fillers, and additives, from polymeric fluorocarbons to water borne, solvent-borne, and one hundred percent non-volatile compounds. It examines the testing of raw materials and products and shows dyes used in inks with formulation data. This edition includes a new chapter on specialty pigments for high temperature unique to this book, a chapter on statistical experimentation, a chapter on regulations, and a chapter on formulations with a spreadsheet of formulation calculations. This resource expands your awareness and knowledge of coatings, inks, and adhesives, aids you in problem solving, and increases your level of familiarity with the technology.

دانلود کتاب «کتابچه راهنمای فناوری پوشش ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.