کتاب الکترونیکی

علم شیمی

Chemistry

دانلود کتاب Chemistry (به فارسی: علم شیمی) نوشته شده توسط «John McMurry – Robert C. Fay»


اطلاعات کتاب علم شیمی

موضوع اصلی: شیمی معدنی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: John McMurry – Robert C. Fay

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 1069

حجم کتاب: 77 مگابایت

کد کتاب: 0131402080 , 9780131402089

نوبت چاپ: 4th

توضیحات کتاب علم شیمی

برای دوره های تمام سال شیمی عمومی که توسط رشته های زیست شناسی، پیش پزشکی، علوم و مهندسی برگزار می شود. مک موری/ شیمی فی بر روی تجسم و تفکر برای دستیابی به درک تلاش تمرکز دارد. این متن اصول حل مسائل را با استفاده از بحث‌های واضح علامت تجاری و قالب جدید تقویت‌شده هنری آموزش می‌دهد. این متن دانش‌آموزان را فراتر از حل کمّی تکه تکه مسئله حرکت می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند تا قبل از شروع به حل یک مسئله، آن را تجسم کنند و در مورد آن فکر کنند. مفاهیم کلیدی مورد بحث را منتقل می کند تا به دانش آموزان کمک کند تا با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد و اثبات شده شیمی را به درستی درک کنند. سبک نوشتاری تمیز و جالب به طور مستقیم با دانش آموزان و با حداقل حواس پرتی صحبت می کند. تصاویر مولکولی فراوان هستند و در جایی قرار می گیرند که برای حداکثر اثربخشی با دانش آموزان به آنها ارجاع داده شده است. برنامه رسانه ای McMurry/Fay که به خوبی یکپارچه شده است شامل IRCD، PH GradeAssist، مجموعه CW/CD و موارد دیگر است.


For full-year general chemistry courses taken by biology, premedical, science, and engineering majors. McMurry/Fay’s Chemistry focuses on visualizing and thinking to achieve try understanding. The text teaches the basics of solving problems using its trademark clear discussions and new art-enhanced format. The text moves students beyond rote quantitative problem solving, encouraging them to visualize and think about a problem before beginning to solve it; it conveys the key concepts being discussed to help students truly understand the chemistry by using unique, proven features. The clean, interesting writing style talks directly to students with a minimum of distractions. Molecular illustrations are abundant and are placed where they are referenced for maximum effectiveness with students. The well-integrated McMurry/Fay media program includes the IRCD, PH GradeAssist, a CW/CD suite and more.

دانلود کتاب «علم شیمی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.