کتاب الکترونیکی

تغییر رسانه، تغییر چین

Changing Media, Changing China

دانلود کتاب Changing Media, Changing China (به فارسی: تغییر رسانه، تغییر چین) نوشته شده توسط «Susan L. Shirk»


اطلاعات کتاب تغییر رسانه، تغییر چین

موضوع اصلی: مرجع – نگارش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press USA

نویسنده: Susan L. Shirk

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 2.97 مگابایت

کد کتاب: 0199751986 , 9780199751983

توضیحات کتاب تغییر رسانه، تغییر چین

30 سال پیش، حزب کمونیست چین (ح‌ک‌چ) تصمیم سرنوشت‌سازی گرفت: به روزنامه‌ها، مجلات، تلویزیون و ایستگاه‌های رادیویی اجازه داد به‌جای تأمین مالی منحصراً توسط دولت، در بازار رقابت کنند. پیامدهای سیاسی و اجتماعی این تصمیم همچنان آشکار است زیرا دولت، رسانه‌ها و مردم چین با محیط اطلاعاتی جدید سازگار می‌شوند. این مجموعه مقالات که توسط سوزان شیرک، یکی از کارشناسان برجسته آمریکا در مورد چین معاصر ویرایش شده است، کسی که چه کسی است را گرد هم می‌آورد. از کارشناسان چینی و آمریکایی که در مورد تمام جنبه های تغییر چشم انداز رسانه ای در چین می نویسند. در مطالعات موردی دقیق، نویسندگان توضیح می‌دهند که چگونه رسانه‌ها در حال تغییر شکل خود از یک سخنگوی تبلیغاتی به یک عامل روزنامه‌نگاری ناظر هستند، چگونه سیاستمداران به نظارت بیشتر رسانه‌ها واکنش نشان می‌دهند، و چگونه تلویزیون، روزنامه‌ها، مجلات، و سایت‌های خبری مبتنی بر وب در جریان های متقابل بین بازار آزاد و سانسورگرهای ح‌ک‌چ حرکت کنید. چین بیش از 360 میلیون کاربر اینترنت دارد، بیش از هر کشور دیگری، و 162 میلیون وبلاگ نویس شگفت انگیز. رشد دسترسی به اینترنت به طور چشمگیری اطلاعات موجود، تنوع و به موقع بودن اخبار و گستردگی ملی و بین المللی آن را افزایش داده است. اما چین هنوز تا داشتن مطبوعات آزاد فاصله دارد. از سال 2008، سازمان غیردولتی بین‌المللی Freedom House چین را از نظر محدودیت‌های مطبوعاتی در بین 195 کشور در رتبه 181 قرار داد و روزنامه‌نگاران چینی به درستی به عنوان “رقص در غل و زنجیر” توصیف شده‌اند. جنجال اخیر بر سر سانسور گوگل توسط چین، ابهام عمیق ح‌ک‌چ در قبال آزادی اطلاعات را برجسته می‌کند. با پوشش همه چیز از ظهور رسانه های تجاری و نظرسنجی آنلاین افکار عمومی تا روزنامه نگاری محیطی و تأثیر رسانه ها بر سیاست خارجی، تغییر رسانه، تغییر چین نشان می دهد که پرجمعیت ترین کشور روی کره زمین چگونه به مطالبات اخبار واقعی واکنش نشان می دهد.


Thirty years ago, the Chinese Communist Party (CCP) made a fateful decision: to allow newspapers, magazines, television, and radio stations to compete in the marketplace instead of being financed exclusively by the government. The political and social implications of that decision are still unfolding as the Chinese government, media, and public adapt to the new information environment.Edited by Susan Shirk, one of America’s leading experts on contemporary China, this collection of essays brings together a who’s who of experts–Chinese and American–writing about all aspects of the changing media landscape in China. In detailed case studies, the authors describe how the media is reshaping itself from a propaganda mouthpiece into an agent of watchdog journalism, how politicians are reacting to increased scrutiny from the media, and how television, newspapers, magazines, and Web-based news sites navigate the cross-currents between the open marketplace and the CCP censors. China has over 360 million Internet users, more than any other country, and an astounding 162 million bloggers. The growth of Internet access has dramatically increased the information available, the variety and timeliness of the news, and its national and international reach. But China is still far from having a free press. As of 2008, the international NGO Freedom House ranked China 181 worst out of 195 countries in terms of press restrictions, and Chinese journalists have been aptly described as “dancing in shackles.” The recent controversy over China’s censorship of Google highlights the CCP’s deep ambivalence toward information freedom. Covering everything from the rise of business media and online public opinion polling to environmental journalism and the effect of media on foreign policy, Changing Media, Changing China reveals how the most populous nation on the planet is reacting to demands for real news.

دانلود کتاب «تغییر رسانه، تغییر چین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید