کتاب الکترونیکی

تغییر با آتش

Changed By Fire

دانلود کتاب Changed By Fire (به فارسی: تغییر با آتش) نوشته شده توسط «D K Holmberg»


اطلاعات کتاب تغییر با آتش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: ASH Publishing

نویسنده: D K Holmberg

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

حجم فایل: 281 کیلوبایت

توضیحات کتاب تغییر با آتش

بایگانی‌ها شکست خورده‌اند، اما نقشه‌شان از قبل آماده شده بود. یک lisincend جدید ظاهر شده است، خطرناک تر از قبل. اینسندین هنوز هم این مصنوع قدرتمند را در اختیار دارد. و روحی که بر روی پادشاه گذاشته می‌شود باید آزاد شود.

تان پتانسیل شکل‌دهی جنگجو را دارد – کسی که می‌تواند همه عناصر را شکل دهد – اما شکل دادن برای او کار نمی‌کند. مانند سایر شکل دهنده ها. در حالی که او برای کنترل جادوی جدید خود تلاش می کند، دوستانش برای رهایی پادشاه از شکل گیری روح تلاش می کنند. وقتی این کار با شکست مواجه شد، جستجو برای یافتن دیگری که بتواند به تان کمک کند، به استفاده از شکل‌دهی کنترل‌نشده منجر می‌شود و او را به چیزی که بیشتر از همه از آن می‌ترسد تبدیل می‌کند.

قبل از اینکه بتواند پادشاهی‌ها را نجات دهد، او باید خود را نجات دهد انجام این کار او را از همه – و همه چیز – که می داند دور می کند. آیا تان در شرایطی که هم دوستانش در خطر هستند و هم در خطر است، می‌تواند توانایی‌های خود را به موقع برای متوقف کردن برنامه‌ای که چند دهه پیش از آن ساخته شده است، تسلط یابد؟


The archivists are defeated, but their plan was already set in place. A new lisincend has emerged, more dangerous than before. Incendin still possesses the powerful artifact. And a spirit shaping placed on the king must be released.

Tan has potential to be a warrior shaper—one who can shape all the elements—but shaping doesn’t work for him the same as with other shapers. While he struggles to control his new magic, his friends work to free the king from the spirit shaping. When this fails, a search for another who can help leads Tan to use an uncontrolled shaping, changing him into the one thing he fears the most.

Before he can save the kingdoms, he must save himself. Doing so takes him away from everyone—and everything—he knows. With his both friends and the draasin in danger, can Tan master his abilities in time to stop a decades old plan?

دانلود کتاب «تغییر با آتش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید