دانلود کتاب Can Latin American Firms Compete? (به فارسی: آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟) نوشته شده توسط «Robert Grosse – Luiz F. Mesquita»
اطلاعات کتاب آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press, USA
نویسنده: Robert Grosse – Luiz F. Mesquita
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 438
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 0199233756
توضیحات کتاب آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟
در بسیاری از بحث های جهانی شدن و رشد، توجه به آسیا، به ویژه چین، کره جنوبی و هند معطوف است. در مقابل، “آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟” به تحولات تجاری در یک منطقه کلیدی دیگر، آمریکای لاتین نگاه می کند. این موفقیت و شکستی را که شرکت های آمریکای لاتین در بازارهای خود و سایر نقاط جهان با آن مواجه شده اند، دلایل این امر و چشم انداز آینده آنها بررسی می کند. این کتاب از جمله مشارکتهای کارشناسان بینالمللی پیشرو در زمینه تجارت در آمریکای لاتین، از مفاهیم تئوری سازمان، سازمان صنعتی، اقتصاد، بازاریابی، جامعهشناسی و علوم سیاسی استفاده میکند. این شامل بخشهایی درباره موضوعات کلی، استراتژیهای سطح خرد شرکتها در بخشهای خاص، رقابت شرکتها در کشورهای خاص، و رقابت در بازارهای نوظهور است. موارد مورد بررسی از نظر اندازه و بخش، شامل برخی از بزرگترین شرکتها در آمریکای لاتین، مانند Embraer در برزیل، Quiñco (Luksic) در شیلی، Techint در آرژانتین، Grupo Carso در مکزیک، Cisneros در ونزوئلا، و Grupo میشود. Empresarial AntioqueГ±o در کلمبیا. این کتاب آگاهانه برای دانشگاهیان، سیاست گذاران و کسانی که علاقه جدی به توسعه تجارت در آمریکای لاتین دارند، خواندنی ضروری خواهد بود.
دانلود کتاب «آیا شرکت های آمریکای لاتین می توانند رقابت کنند؟»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.