کتاب الکترونیکی

آیا می توانم از شما در مورد آن نقل قول کنم؟: یک کتابچه راهنمای عملی برای مدیران شرکت که با رسانه ها سروکار دارند

Can I Quote You on That?: A Practical Handbook for Company Executives Who Deal with the Media

دانلود کتاب Can I Quote You on That?: A Practical Handbook for Company Executives Who Deal with the Media (به فارسی: آیا می توانم از شما در مورد آن نقل قول کنم؟: یک کتابچه راهنمای عملی برای مدیران شرکت که با رسانه ها سروکار دارند) نوشته شده توسط «William Essex»


اطلاعات کتاب آیا می توانم از شما در مورد آن نقل قول کنم؟: یک کتابچه راهنمای عملی برای مدیران شرکت که با رسانه ها سروکار دارند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harriman House

نویسنده: William Essex

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 193

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 1897597894 , 9781897597897 , 9781435693227

توضیحات کتاب آیا می توانم از شما در مورد آن نقل قول کنم؟: یک کتابچه راهنمای عملی برای مدیران شرکت که با رسانه ها سروکار دارند

تماس با رسانه یک واقعیت زندگی تجاری است. و با این حال این تنها کتاب موجود در بازار است که منحصراً بر کسب بهترین ارتباط با روزنامه نگاران تمرکز دارد. این توسط یک روزنامه نگار، در مورد روزنامه نگاران، و بر اساس یک دوره آموزشی قدیمی و موفق رسانه ای نوشته شده است. انتشار نسخه هایی از این کتاب در اطراف مدیران کلیدی جایگزین بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تری برای استخدام مربیان رسانه خواهد بود. توانایی مدیریت موثر رسانه ها می تواند یک مزیت شغلی قابل توجه باشد. انجام بد آن می تواند هم برای حرفه و هم برای شرکت آسیب رسان باشد. این کتاب راهنمای عملی برای مدیریت تماس با رسانه است. این در اولین تماس با یک روزنامه نگار شروع می شود و مستقیماً به بحث در مورد اینکه آیا، و اگر چنین است چگونه، مصاحبه را پیگیری کنیم، ادامه می یابد. این کتاب به روزنامه نگاری چاپی، رادیویی، تلویزیونی و آنلاین می پردازد. یک فصل در مورد مدیریت بحران و یک فصل در مورد حقوق قانونی مصاحبه شوندگان وجود دارد. یکی از ویژگی‌های کلیدی کتاب این است که بر آنچه روزنامه‌نگاران می‌خواهند، چرا آن را می‌خواهند، و چگونگی ارائه آن به‌گونه‌ای که پوشش رسانه‌ای مطلوبی داشته باشد تمرکز دارد. آیا می‌توانم از شما در این مورد نقل قول کنم؟ تکنیک‌هایی را برای انجام موفقیت‌آمیز مصاحبه‌های مختلف، از بازدید از دفتر شما توسط یک روزنامه‌نگار تجاری، از طریق مصاحبه‌های تلفنی مورد انتظار و غیرمنتظره، از طریق تماس‌های روزنامه‌ها و مجلات، مصاحبه‌های رادیویی، تلفن‌ها و برنامه‌های گفتگو تا طیف وسیعی از تلویزیون شرح می‌دهد. تجربیات، از جمله خدمه دوربین در دفتر، مصاحبه مبتنی بر استودیو و استودیو از راه دور. یک فصل در مورد آماده سازی مصاحبه موثر و یک صفحه اضطراری برای مرجع در صورت قریب الوقوع بودن مصاحبه وجود دارد. این کتاب برای انتقال درک نحوه کار روزنامه نگاران و نحوه کار با آنها برای منافع متقابل طراحی شده است. پاسخ هایی برای طیف وسیعی از موارد وجود دارد


Media contact is a fact of business life. And yet this is the only book on the market that focuses exclusively on getting the best out of contact with journalists. It’s written by a journalist, about journalists, and based on a long-established and successful media-training course. Circulating copies of this book around key executives would be a far cheaper and more cost-effective alternative to hiring media-trainers. Being able to handle the media effectively can be a significant career advantage. Doing it badly can be damaging both to the career and to the company.This book is a practical guide to handling media contact. It starts at first contact with a journalist and goes right through to discussing whether, and if so how, to follow up an interview. The book looks at print, radio, television and online journalism. There’s a chapter on crisis management and one on interviewees’ legal rights. A key feature of the book is that it focuses on what journalists want, why they want it, and how to give it to them in a way that achieves favourable media coverage.Can I quote you on that? describes techniques for handling a variety of interviews successfully, from the visit to your office by a trade journalist, through expected and unexpected telephone interviews, via calls from newspapers and magazines, radio interviews, phone-ins and discussion programmes, to the range of television experiences, including the camera crew at the office, the studio-based interview and the remote studio. There’s a chapter on effective interview preparation and an emergency page for reference if the interview is imminent. This book is designed to convey an understanding of how journalists work and how to workwith them for mutual benefit.There are answers to a range of frequ

دانلود کتاب «آیا می توانم از شما در مورد آن نقل قول کنم؟: یک کتابچه راهنمای عملی برای مدیران شرکت که با رسانه ها سروکار دارند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.