دانلود کتاب Business to Business Market Research: Understanding and Measuring Business Markets (به فارسی: تحقیقات بازار کسب و کار به تجارت: درک و اندازه گیری بازارهای تجاری) نوشته شده توسط «Ruth McNeil»
اطلاعات کتاب تحقیقات بازار کسب و کار به تجارت: درک و اندازه گیری بازارهای تجاری
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Ruth McNeil
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 321
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780749443641 , 0749443642
توضیحات کتاب تحقیقات بازار کسب و کار به تجارت: درک و اندازه گیری بازارهای تجاری
* بازار جهانی B2B حدود 1000 میلیون دلار آمریکا تخمین زده می شود * راهنمای ضروری که بر مهارت های اصلی مرتبط با برنامه های آموزشی و صلاحیت در حال رشد MRS تمرکز دارد * نوشته شده توسط یک پزشک با تجربه * شامل مطالعات موردی واقعی است که موضوعات کلیدی B2B را برجسته می کند * مورد علاقه برای دانشجویان، محققان بازار، بازاریابان و مدیریت عمومی
تحقیقات بازار کسب و کار به تحقیقاتی اشاره دارد که به طور کامل در دنیای تجارت انجام می شود. یک مشتری B2B ممکن است بخواهد در مورد مشتریان تجاری، تامین کنندگان یا سایر طرف های دخیل در اداره تجارت خود تحقیق کند. این عنوان جدید راهنمای قطعی تحقیقات بازار کسب و کار است. از نظر سبکی قابل دسترس، به تمام سوالات کلیدی مربوط به خوانندگان دانشجو و پزشک پاسخ می دهد. حاوی جدیدترین تفکرات در مورد تکنیک های تحقیق، استفاده از تحقیقات بازار و فعالیت های جهانی، به خوانندگان کمک می کند تا از تجربیات دیگران بیاموزند، مهارت های اصلی را توسعه دهند و تحقیقات بازار را به طور موثر به کار گیرند. مملو از مطالعات موردی واقعی در مورد مسائل B2B که امروزه شرکت ها با آن مواجه هستند، حاوی نکات عملی در مورد بهترین عملکرد و تفکر فعلی است.
Business to Business market research refers to research that is undertaken entirely within the business world. A B2B client might want research on their business customers, suppliers, or other parties involved in the running of their business. This new title is the definitive guide to business to business market research. Approachable in style it answers all the key questions relevant to both a student and practitioner readership. Containing the very latest thinking on research techniques, use of market research and global activity, it will help readers to learn from the experience of others, develop core skills and apply market research effectively. Packed with real-life case studies of B2B issues facing companies today, it contains practical tips on best practice and current thinking.
دانلود کتاب «تحقیقات بازار کسب و کار به تجارت: درک و اندازه گیری بازارهای تجاری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.