کتاب الکترونیکی

استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی

Business Strategy in a Semiglobal Economy

دانلود کتاب Business Strategy in a Semiglobal Economy (به فارسی: استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی) نوشته شده توسط «Panos Mourdoukoutas»


اطلاعات کتاب استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: M.E. Sharpe

نویسنده: Panos Mourdoukoutas

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 233

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780765613417 , 0765613417

توضیحات کتاب استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی

این متن پیشگامانه هم تئوری و هم استراتژی را برای فعالیت در یک اقتصاد نیمه جهانی ارائه می‌کند که در آن کسب‌وکارهای بین‌المللی باید همزمان در بازارهای بسیار جهانی شده و بسیار محلی رقابت کنند. برخلاف مدل‌های سنتی شرکت‌های فراملی و ماتریسی، یک شرکت نیمه جهانی عملیات خود را بر اساس محتوای جهانی/محلی ارزش‌های پیشنهادی خود سازماندهی می‌کند نه بر اساس مناطق جغرافیایی، محصولات یا مشارکت در عملکرد شرکت مادر. به عنوان نمونه ای از یک شرکت نیمه جهانی، شرکت موتور هوندا در مورد بسته های بسیار جهانی مانند موتورهای خودرو، دیدی جهانی دارد، و زمانی که صحبت از تامین مالی و خدمات بسیار محلی سازی شده خودرو می شود، دیدگاهی محلی دارد. “استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی” که به عنوان متن تکمیلی برای دوره های کسب و کار بین المللی، اقتصاد توسعه، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک طراحی شده است، چالش های مهمی را برای مدل های مرسوم سازمان تجاری و استراتژی های رقابتی ناشی از آنها ایجاد می کند.


This groundbreaking text provides both theory and strategy for operating in a semiglobal economy in which international businesses must compete in highly globalized and highly localized markets at the same time. Unlike the traditional transnational and matrix corporate models, a semiglobal corporation organizes its operations according to the global/local content of its value propositions rather than according to geographical regions, products, or contribution to the parent company’s performance. As an example of a semiglobal corporation, the Honda Motor Company has a global vision when it comes to highly global bundles like car engines, and a local vision when it comes to highly localized car financing and servicing. Designed as a supplementary text for courses in international business, development economics, marketing, and strategic planning, ”Business Strategy in a Semiglobal Economy” raises important challenges to the conventional models of business organization and the competitive strategies that proceed from them.

دانلود کتاب «استراتژی کسب و کار در یک اقتصاد نیمه جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.