کتاب الکترونیکی

بهبود فرآیند کسب و کار: استراتژی موفقیت آمیز برای کیفیت کل، بهره وری و رقابت

Business Process Improvement: The Breakthrough Strategy for Total Quality, Productivity, and Competitiveness

دانلود کتاب Business Process Improvement: The Breakthrough Strategy for Total Quality, Productivity, and Competitiveness (به فارسی: بهبود فرآیند کسب و کار: استراتژی موفقیت آمیز برای کیفیت کل، بهره وری و رقابت) نوشته شده توسط «H. Harrington»


اطلاعات کتاب بهبود فرآیند کسب و کار: استراتژی موفقیت آمیز برای کیفیت کل، بهره وری و رقابت

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: H. Harrington

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1991

تعداد صفحه: 289

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 0070267685 , 9780070267688

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بهبود فرآیند کسب و کار: استراتژی موفقیت آمیز برای کیفیت کل، بهره وری و رقابت

این یکی از موضوعات داغ دهه 1990 است – نحوه به کارگیری تکنیک های بهبود کیفیت که در ابتدا برای بخش تولید توسعه یافته بود در صنایع خدماتی. چگونه در مدیریت فرآیند کسب و کار پیشتاز باشیم، جزئیات نحوه انجام آن را ارائه می دهد و فرمولی گام به گام ارائه می دهد که به شرکت ها کمک می کند کیفیت و بهره وری را در حوزه های پشتیبانی بهبود بخشند. در اینجا در یک جلد جامع تمام اطلاعاتی که یک سازمان برای شروع سریع فرآیند بهبود نیاز دارد آورده شده است: چگونگی تعیین نیازها و انتظارات مشتری و ارائه بهترین خدمات. چگونه ایجاد کنید که کدام فرآیندها کسب و کار شما را هدایت می کنند. نحوه ایجاد تیم های بهبود فرآیند و آموزش رهبران تیم؛ چگونه بوروکراسی را حذف کنیم، فرآیند را ساده کنیم و زمان پردازش را کاهش دهیم. نحوه اندازه گیری پیشرفت و ارائه بازخورد به شرکت کنندگان؛ نحوه مستندسازی سطوح بهبود و گواهی عملیات و فعالیت ها؛ و چگونه می توان از بهبود مستمر اطمینان حاصل کرد. دو ویژگی خاص ارزش این راهنمای بسیار کاربردی را بیشتر می کند: (1) یک فصل از تاریخچه موارد، نشان دادن نتایج بهبود فرآیند کسب و کار، و (2) یک بخش جامع که خوانندگان را در استفاده از روش های حل مسئله راهنمایی می کند. تجزیه و تحلیل و تکنیک های تجزیه و تحلیل فرآیند، تجزیه و تحلیل کمال، برنامه های ساده سازی کار و موارد دیگر.


It’s one of the hot topics for the 1990s–how to apply quality improvement techniques originally developed for the manufacturing sector to service industries. How to Take the Lead in Business Process Management details how to do it, providing a step-by-step formula that helps companies improve quality and productivity in the support areas. Here in one comprehensive volume is all the information an organization needs to start the improvement process right away: how to determine customer needs and expectations and deliver the best service; how to establish which processes drive your business; how to create process improvement teams and train team leaders; how to eliminate bureaucracy, simplify the process, and reduce processing time; how to measure progress and provide feedback to participants; how to document the levels of improvement and certify operations and activities; and how to ensure ongoing improvement. Two special features further enahance the value of this highly practical guide: (1) a chapter of case histories, showing the results of business process improvement, and (2) an exhaustive section that guides readers in the application of problem-solving methods, value analysis and process analysis techniques, perfection analysis, work simplification programs, and more.

دانلود کتاب «بهبود فرآیند کسب و کار: استراتژی موفقیت آمیز برای کیفیت کل، بهره وری و رقابت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.