کتاب الکترونیکی

بازاریابی کسب و کار: استراتژی اتصال، روابط و یادگیری

Business Marketing: Connecting Strategy, Relationships, and Learning

دانلود کتاب Business Marketing: Connecting Strategy, Relationships, and Learning (به فارسی: بازاریابی کسب و کار: استراتژی اتصال، روابط و یادگیری) نوشته شده توسط «F. Robert Dwyer – John F Tanner – John Tanner»


اطلاعات کتاب بازاریابی کسب و کار: استراتژی اتصال، روابط و یادگیری

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill/Irwin

نویسنده: F. Robert Dwyer – John F Tanner – John Tanner

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 702

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0072410639 , 9780072410631

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب بازاریابی کسب و کار: استراتژی اتصال، روابط و یادگیری

به قیمت بالا برای بازاریابی اساسی این کتاب شامل – نوشته شده با روشی به کلمات بسیاری است. به عنوان یک دانش آموز دوست ندارم وقتم را بیشتر از آنچه نیاز دارم برای خواندن تلف کنم و برای بیشتر از چیزی که دریافت می کنم هزینه می کنم.


To high price for the basic marketing the book contains – written with way to many words. As a student I dislike wasting time reading more than I need and pay for more than I get.

دانلود کتاب «بازاریابی کسب و کار: استراتژی اتصال، روابط و یادگیری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.